Gjest apple Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Leter og leter, men finner ikke.... Har hekla mange lapper til lappeteppe (4 forskjellige farger) og ønsker å leke meg fram til et mønster. Noen som vet om et nettsted der det ligger noe jeg kan bruke? 0 Siter
Platina Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg tror rett og slett jeg hadde prøvd med et excel-ark, men det er kanskje usedvanlig tungvint? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan du ikke bare lage noen tabeller, da, i et vanlig tekstbehandlingsprogram? Eller kanskje du finner noe på sider som dette: http://www.freequiltpatterns.info/ 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har lastet ned et program for å tegne broderimønster som jeg syns virker veldig bra. Det heter KG-CHART LE. Du finner det enkelt ved å søke på google, og det er gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.