Gå til innhold

Kan du svare meg på dette ang. Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Hvis to stykker som er kjærester er på Facebook, kan den ene da ha venner der som den andre ikke kan se, altså som kjæresten har skjult?

Gjest Melis34
Skrevet

Jeg er ikke spesielt kjent med denne fjesboka,men jeg tror ikke man kan ha hemmelige venner der som ingen kan se...

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Jeg er ikke spesielt kjent med denne fjesboka,men jeg tror ikke man kan ha hemmelige venner der som ingen kan se...

Takk for svar, men jeg vet det finnes muligheter for å begrense hvem som kan se hva, så jeg lurer på dette konkrete spørsmålet her. Venter til noen som er godt kjent med FB svarer jeg da. :-)

Skrevet

Takk for svar, men jeg vet det finnes muligheter for å begrense hvem som kan se hva, så jeg lurer på dette konkrete spørsmålet her. Venter til noen som er godt kjent med FB svarer jeg da. :-)

Selve vennelista kan ikke skjules, men man kan begrense hvem som kan se hva av informasjon. Men som sagt, vennelista di vil være synlig...

Jeg ville da heller ha satt spørsmålstegn ved at man har venner på FB som man ikke kan vise til kjæresten jeg da...

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Selve vennelista kan ikke skjules, men man kan begrense hvem som kan se hva av informasjon. Men som sagt, vennelista di vil være synlig...

Jeg ville da heller ha satt spørsmålstegn ved at man har venner på FB som man ikke kan vise til kjæresten jeg da...

Nei, det går på det med at man kan ha ekser på vennelista som kjæresten ikke liker at man har der osv., kan kjæresten da ha eksen på vennelista si uten at jeg kan se det, altså som skjult, selv om jeg har sagt fra at jeg vil at vedk. skal fjernes?

Men hvis det er slik at selve vennelista ikke kan skjules for noen, så er det fint, var det jeg lurte på.

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Hvis en person har en profil på FB som ikke er synlig for noen, da vil ikke denne personen være synlig på vennelista til de som har vedk. på vennelista si?

Skrevet

Hvis en person har en profil på FB som ikke er synlig for noen, da vil ikke denne personen være synlig på vennelista til de som har vedk. på vennelista si?

Vennelista synes, profilen synes ikke...forskjellige ting.

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Vennelista synes, profilen synes ikke...forskjellige ting.

Men det er ei på jobben som sier hun er på FB og jeg finner henne ikke. Da er det jo mulig at hun har en skjult profil, men jeg finner henne ikke på vennelista til andre som jeg vet ville hatt henne der som venn.

Skrevet

Men det er ei på jobben som sier hun er på FB og jeg finner henne ikke. Da er det jo mulig at hun har en skjult profil, men jeg finner henne ikke på vennelista til andre som jeg vet ville hatt henne der som venn.

Ok, men hva vil du jeg skal svare da, hvis du argumenterer imot det jeg skriver hele tiden?

Gjest FB-spørsmål
Skrevet

Ok, men hva vil du jeg skal svare da, hvis du argumenterer imot det jeg skriver hele tiden?

Jeg argumenterer da ikke i mot det du skriver, jeg skriver jo bare noe jeg vet om, som jeg ikke forstår, og håper du kan forklare meg det.

Gjest Måtte le her :)
Skrevet

Hehe, den var fin..!!

Skrevet

Du kan ikke selv sjule dine venner, men dine venner kan sjule seg for dine andre venner.

Persille1365381127
Skrevet

Nei, det går på det med at man kan ha ekser på vennelista som kjæresten ikke liker at man har der osv., kan kjæresten da ha eksen på vennelista si uten at jeg kan se det, altså som skjult, selv om jeg har sagt fra at jeg vil at vedk. skal fjernes?

Men hvis det er slik at selve vennelista ikke kan skjules for noen, så er det fint, var det jeg lurte på.

Dersom jeg er din kjærestes eks kan jeg velge å blokkere deg, og så vil du ikke se meg selv om jeg er venn med din kjæreste.

Du vil ikke se meg på vennelisten, ikke kunne søke meg opp, og ikke se om jeg kommenterer ting på hans profil.

Han kan ikke forhindre deg i å se noe fra en person spesifikt, men han kan hindre deg i å se deler av siden sin, som bilder, statusoppdateringer osv.

Gjest Signatura
Skrevet

Jeg tror det er slik at hvis din kjærestes eks har hindret deg i å se at h*n er venn med din kjæreste (slik Persille forklarer), vil vedkommende fortsatt bli telt i antallet venner, slik at du kan telle opp alle du ser og sjekke om det stemmer med antallet venner det står at kjæresten din har. Sjekk dette ut med en av dine venner da vel (gå inn på personverninnstillinger, gjør deg selv usynlig for en eller annen og se om antall venner for denne personen forandrer seg. Så endrer du bare innstillingen tilbake etterpå. Jeg gidder ikke å sjekke det ut selv, men tror det er slik det er).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...