Gå til innhold

Omgangssyken eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av dette
Skrevet

Natt til Søndag kastet jeg opp 1 gang. Hadde vært småkvalm hele Lørdagen. Nå har jeg vært småkvalm siden da.Spiser veldig lite.

Var borte fra jobb Søndag,mandag og Tirsdag så i morgen må jeg på jobb. Men vist det er omgangssyken, hvor lenge varer det da?

Gjest Melis34
Skrevet

Høres mere ut som om du har fått i deg noe,som du har spist?? har kun erfaring med at omgansyken er at man sitter på do samtidig som en har bøtte foran...usj.....men den finnes kanskje i mildere former også.....

Skrevet

Har desverre opplevd å ha det i ei uke selv. Men jeg er jo ikke deg..

Hvis det vedvarer bør du kanskje høre med legen om sykemelding? Har du prøvd Imodeum? Fås kjøpt på apotek, reseptfritt.

Gjest ogalama
Skrevet

Høres mere ut som om du har fått i deg noe,som du har spist?? har kun erfaring med at omgansyken er at man sitter på do samtidig som en har bøtte foran...usj.....men den finnes kanskje i mildere former også.....

ja, sist jeg hadde omgangssyke satt jeg på do med bøtte foran, fant ut det ikke var lurt å gå rett på do og spy, for det kom begge veier hoho :)

men jeg fik det verst i familien da,

mannen min fikk kun diare og datteren min kun oppkast, så dette arter seg nok forskjellig, sikkert litt etter hvor i tarmen man er angrepet.

Vi hadde det lenge og, verste anfallet var første natta med spying hvert 20. min....

så avtok det noe, men vi spydde i vel en uke etterpå.

Men har hørt andre som har fått mild omgangssyke, spydd en gang eller to og så frisk igjen.

Gjest Lei av dette
Skrevet

Sikkert gravid :o)

NEI... Det er jeg ikke :-). Det har jeg passet på :-)

Hadde ikke klart det igjen. Var innlagr 2 gang sist i siste svangerskap pga kvalme :-( og det skal jeg ikke igjennom igjen

Skrevet

NEI... Det er jeg ikke :-). Det har jeg passet på :-)

Hadde ikke klart det igjen. Var innlagr 2 gang sist i siste svangerskap pga kvalme :-( og det skal jeg ikke igjennom igjen

Vet hvordan det er ja, var også syk begge svangerskapene.

Men du bør kanskje ta en test siden du ikke tror det er omgangssyken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...