Gjest Lei av dette Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Natt til Søndag kastet jeg opp 1 gang. Hadde vært småkvalm hele Lørdagen. Nå har jeg vært småkvalm siden da.Spiser veldig lite. Var borte fra jobb Søndag,mandag og Tirsdag så i morgen må jeg på jobb. Men vist det er omgangssyken, hvor lenge varer det da? 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Høres mere ut som om du har fått i deg noe,som du har spist?? har kun erfaring med at omgansyken er at man sitter på do samtidig som en har bøtte foran...usj.....men den finnes kanskje i mildere former også..... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Har desverre opplevd å ha det i ei uke selv. Men jeg er jo ikke deg.. Hvis det vedvarer bør du kanskje høre med legen om sykemelding? Har du prøvd Imodeum? Fås kjøpt på apotek, reseptfritt. 0 Siter
Gjest ogalama Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Høres mere ut som om du har fått i deg noe,som du har spist?? har kun erfaring med at omgansyken er at man sitter på do samtidig som en har bøtte foran...usj.....men den finnes kanskje i mildere former også..... ja, sist jeg hadde omgangssyke satt jeg på do med bøtte foran, fant ut det ikke var lurt å gå rett på do og spy, for det kom begge veier hoho men jeg fik det verst i familien da, mannen min fikk kun diare og datteren min kun oppkast, så dette arter seg nok forskjellig, sikkert litt etter hvor i tarmen man er angrepet. Vi hadde det lenge og, verste anfallet var første natta med spying hvert 20. min.... så avtok det noe, men vi spydde i vel en uke etterpå. Men har hørt andre som har fått mild omgangssyke, spydd en gang eller to og så frisk igjen. 0 Siter
Gjest Lei av dette Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Sikkert gravid ) NEI... Det er jeg ikke :-). Det har jeg passet på :-) Hadde ikke klart det igjen. Var innlagr 2 gang sist i siste svangerskap pga kvalme :-( og det skal jeg ikke igjennom igjen 0 Siter
Maya Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 NEI... Det er jeg ikke :-). Det har jeg passet på :-) Hadde ikke klart det igjen. Var innlagr 2 gang sist i siste svangerskap pga kvalme :-( og det skal jeg ikke igjennom igjen Vet hvordan det er ja, var også syk begge svangerskapene. Men du bør kanskje ta en test siden du ikke tror det er omgangssyken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.