Gå til innhold

Videre diskusjon ang. 11. september

Anbefalte innlegg

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Dette ble trykket i nettavisen:

Mohammad (24) sier til Klassekampen at han støtter opprørerne i al-Shaabab i Somalia, som nylig steinet en mann til døde.

- Etter det jeg kjenner til var den personen homofil, og det er den straffen han da fortjener. Det er det standpunktet enhver muslim er påtvunget gjennom sin religion, sier Mohammad til avisen.

Mohammad avviser tirsdag å utdype sine synspunkter overfor Nettavisen.

Dere som ikke er skeptiske til islam i det hele tatt, hva synes dere om dette? Dette er samme person som advarte mot ny 11. september.

• Svar 290
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

85

• hidi, the scorpion

51

• Mrs. Wallace

9

• tusseline

5

Gjest fattigmor
Skrevet

anonym..er feigt! Det er alle nynazister også! Vi har en ekstrem norsk gruppe her til lands også! Er vi alle nynazister for det? Slutt å hetse slik!

Gjest anonymfortiden
Skrevet

anonym..er feigt! Det er alle nynazister også! Vi har en ekstrem norsk gruppe her til lands også! Er vi alle nynazister for det? Slutt å hetse slik!

Hæ? Er ikke alle anonyme her inne? Er det ikke det samme hva nicknavnet er? Og andre har da satt inn 11/ 9 innlegg for ikke lenge siden, så hva er forskjellen på det, og dette innlegget? Nei, nå skjønner jeg ingenting.

Skrevet

eh, ja - vi er på et forum hvor man er anonym alle som én. Diskuter saken i stedet for å henge deg opp i hva folk kaller seg på et _anonymt_ forum...

Gjest firepile
Skrevet

''Dere som ikke er skeptiske til islam i det hele tatt, hva synes dere om dette?''

Uansett hva man måtte mene om islam så bør man være klar over at det er et lite mindretall som er så ekstreme som Mohyeldeen Mohammad.

Skrevet

''Dere som ikke er skeptiske til islam i det hele tatt, hva synes dere om dette? Dette er samme person som advarte mot ny 11. september.''

Jeg er ikke skeptisk til _islam_ i det hele tatt, men blant alle muslimer som finnes, finner man et mindretall av ekstremister som har slike meninger som kommer frem her. Du skriver jo selv: "Dette er samme person som advarer mot ny 11. september" - _samme_ person, noe som ikke gjør det noe mer sjokkerende akkurat.

På samme måte finner man ekstreminster innen de aller fleste andre miljøer også, til og med kristendommen (som vi nordmenn tilhører). Så nei, jeg er ikke skeptisk til islam, men jeg er skeptisk til enkeltpersoner som har ekstreme meninger.

Gjest fattigmor
Skrevet

Hæ? Er ikke alle anonyme her inne? Er det ikke det samme hva nicknavnet er? Og andre har da satt inn 11/ 9 innlegg for ikke lenge siden, så hva er forskjellen på det, og dette innlegget? Nei, nå skjønner jeg ingenting.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=181782

synes det er skremmende lesing fra den gruppen også! De er ikke noe bedre heller.

Gjest anonymfortiden
Skrevet

''Dere som ikke er skeptiske til islam i det hele tatt, hva synes dere om dette?''

Uansett hva man måtte mene om islam så bør man være klar over at det er et lite mindretall som er så ekstreme som Mohyeldeen Mohammad.

Takk og pris for det!

men han skriver at alle troende muslimer er pålagt å mene det, da blir en jo skremt.

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Ser nå at landsforeningen for lesbiske og homofile har anmeldt denne fyren pga de uttalelsene. Så noen andre enn meg reagerer....

Gjest lovinda lace
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg stemmer mørkeblått! Dette blir jo værre og værre.

Gjest fattigmor
Skrevet

Det er jeg helt enig i.

Sånne folk :mohamad og nynazister bør vi overse fullstendig! Det er nettopp det de vil...skape hets og splid!

Må da kunne gå an å leve i fred og fordragelighet i dette landet!

Skrevet

Ser nå at landsforeningen for lesbiske og homofile har anmeldt denne fyren pga de uttalelsene. Så noen andre enn meg reagerer....

Skrev du også en tråd forrige gang LLH anmeldte noen? Ikke det?

"Karen Pinholt forteller at LLH for noen år siden gikk til anmeldelse av en kristen person som kom med lignende synspunkter."

Hvorfor skriver du da ikke det samme om kristendommen som du gjør om islam? Eller om kristne som muslimer?

Dette er et problem mer fundamentalister - enten de er kristne, muslimer eller hinduer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Skrev du også en tråd forrige gang LLH anmeldte noen? Ikke det?

"Karen Pinholt forteller at LLH for noen år siden gikk til anmeldelse av en kristen person som kom med lignende synspunkter."

Hvorfor skriver du da ikke det samme om kristendommen som du gjør om islam? Eller om kristne som muslimer?

Dette er et problem mer fundamentalister - enten de er kristne, muslimer eller hinduer.

Ikke mange kristne som vil steine homofile til døde;(

Skrevet

Ikke mange kristne som vil steine homofile til døde;(

Ikke så mange kristne som vil akseptere en lesbisk pave.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke så mange kristne som vil akseptere en lesbisk pave.

De er katolikker, og har en helt forskjellig tro fra lutheranerne. Paven bryr meg midt i navla....

Endel muslimer i Norge godkjenner drap på homofile, du vil _ikke_ finne kristne i den gruppen!

Gjest lovinda lace
Skrevet

De er katolikker, og har en helt forskjellig tro fra lutheranerne. Paven bryr meg midt i navla....

Endel muslimer i Norge godkjenner drap på homofile, du vil _ikke_ finne kristne i den gruppen!

Godt svart!

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg stemmer mørkeblått! Dette blir jo værre og værre.

Han er jo mørkeblå. Og det er også Frp som ikke vil akseptere homofile som likeverdige.

Skrevet

Paven representerer det absolutte flertallet av jordens kristne, enten du liker det eller ei. Lutheranere er et lite mindretall.

Vedr. det du skrev om hva kristne gjør: Sjekk dødsstraff for homofile i Uganda. Innført av kristne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...