Gjest pluss & pluss Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Har lest om det,og det er rene skremselen! I halvparten av tilfellene går det bra står det. Når man har for mye fortservann bør det ikke undersøkes med det samme? Ikke vente i flere dager..høres ganske prikært ut! Har noen her opplevd å ha for mye fostervann,gikk det bra? Det gjelder min venninne,vil ikke skremme henne men berolige. 0 Siter
laban Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 I halvparten av tilfellene _går det over av seg selv_, står det her: http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Komplikasjoner-i-svangerskapet/Support-systemet/For-mye-fostervann-polihydramnion/ Det er noe helt annet enn at det (ikke) "går bra" i halvparten av tilfellene. Venninnen min hadde også veldig mye fostervann da vi var gravide samtidig i 1990. Sønnen hennes er nå nesten to meter høy, i utmerket form og skal begynne på universitetet til høsten. Jeg regner med at hun blir fulgt opp ifølge helsevesenets erfaring med tilstanden. De setter nok fart dersom det ser ut til å være noe galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.