Gjest Lei av det nå Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har blødd litt i nese hver dag i over to måneder. Det er når jeg snyter meg at blodet kommer ut. Har stort sett vært småforkjøla og snufsete hele tiden. Farlig? Skal snart til lege. 0 Siter
Line Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Nei, det er ikke farlig, bare irriterende og plagsomt. Får håpe du blir bra når legen har gjort det han kan 0 Siter
blanke ark Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Tror ikke et er farligere enn at slimhinnene i nesa er tynnslitte etter lang tids snufsing. Om du blør mye, så husk at noen korn salt på tunga kan stoppe blødningen. 0 Siter
Gjest ja det er kjedelig Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Et av mine barn blør neseblod hver gang barnet er forkjølet. Tynne slimhinner er årsaken og helt ufarlig. 0 Siter
Gjest Lei av det nå Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Et av mine barn blør neseblod hver gang barnet er forkjølet. Tynne slimhinner er årsaken og helt ufarlig. Det var beroligende. Syntest bare at jeg har hatt det så lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.