Gå til innhold

kjærsten vil slutte å røyke vil jeg? klarer jeg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''-men jeg har jo to kartonger i skuffen...''

Haha, verdens dårligste unnskyldning for ikke å slutte! Tror du at du _taper_ penger på ikke å røyke dem?

Det finnes veldig mange gode grunner for å slutte å røyke. At du både vil lukte bedre for andre og få bedre luktesans selv er bare to av dem. I tillegg vil du raskt få bedre kondis og ikke minst vil du slippe det daglige suget. Videre vil du spare masse penger og ikke minst vil du unngå faren for en hel masse farlige sykdommer.

Hvor mange gode grunner har du egentlig for ikke å slutte?

• 2 uker senere...

''-men jeg har jo to kartonger i skuffen...''

Haha, verdens dårligste unnskyldning for ikke å slutte! Tror du at du _taper_ penger på ikke å røyke dem?

Det finnes veldig mange gode grunner for å slutte å røyke. At du både vil lukte bedre for andre og få bedre luktesans selv er bare to av dem. I tillegg vil du raskt få bedre kondis og ikke minst vil du slippe det daglige suget. Videre vil du spare masse penger og ikke minst vil du unngå faren for en hel masse farlige sykdommer.

Hvor mange gode grunner har du egentlig for ikke å slutte?

Jeg oppfordrer til at du selger eller gir bort kartongene og henger deg på kjæresten din :). Hvis han klarer å slutte, er sannsynligheten for at han kommer til å direkte mislike røyklukt etter en tid.

Jeg trodde ikke jeg ville klare å slutte, men det gjorde jeg. Vært røykfri snart et år nå, og jeg elsker det. Nå synes jeg det lukter virkelig motbydelig, og jeg skjønner ikke at jeg orket å suge all den gørra ut av sigaretter i rundt femten år. Det er ikke noe som helst å tape på å slutte. Det er alt å vinne. Hvis du og kjæresten din går sammen om det kan det jo bli lettere for dere begge - hvis du ønsker å slutte da. Noe jeg tror du har? Les evt. Endelig ikkerøyker :)

Lykke til!

Gjest Elextra

Jeg oppfordrer til at du selger eller gir bort kartongene og henger deg på kjæresten din :). Hvis han klarer å slutte, er sannsynligheten for at han kommer til å direkte mislike røyklukt etter en tid.

Jeg trodde ikke jeg ville klare å slutte, men det gjorde jeg. Vært røykfri snart et år nå, og jeg elsker det. Nå synes jeg det lukter virkelig motbydelig, og jeg skjønner ikke at jeg orket å suge all den gørra ut av sigaretter i rundt femten år. Det er ikke noe som helst å tape på å slutte. Det er alt å vinne. Hvis du og kjæresten din går sammen om det kan det jo bli lettere for dere begge - hvis du ønsker å slutte da. Noe jeg tror du har? Les evt. Endelig ikkerøyker :)

Lykke til!

Skulle kanskje ikke til meg? ;). "Gammel" tråd, lurt å legge til trådstarter om hun skal få det med seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...