100%ull Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Skjegget begynner å stort...så stort at jeg kommer ikke til får å gi han et kyss =( Og han ser minst 10 år gamlere ut enn hva han gjorde før denne skjeggetida... Ikke syns jeg det er så fint heller med alt dette brumleskjegget... Hmmffff....... 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Be han om å fjerne det, da vel. Jeg ba mannen anlegge skjegg, bare forå se hvordan han kledde det. Det gjorde han ikke, og jeg ba han ta det bort igjen. Hvilket han gjorde. Men hvis det betyr veldig mye for mannen hadde han nok fått "lov" til å beholde det, bare han steller det ordentlig. 0 Siter
Speak Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Gubben hadde bart for mange år siden. Så skulle han prøve å fjerne den, og fikk noen kommentarer om at han så mye yngere ut uten. Etter det er barten borte for godt:-) Så positive komplimenter fungerer for mange.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.