Gå til innhold

Hjelp til å finne selskapslokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett, men kan ikke si jeg finner noe som det går an å ha egen bar i.. Vi skal gifte oss neste sommer, og vi blir ca. 40 til middag, og 50 til kaffe/kaker og festen.

Ønsker å leie et koselig lokale i helst Oslo/Lørenskog/Lillestrøm med uteareale. Vi ønsker å få leid duker og mat bestilt, kan dekke bordene selv og ordne blomster selv. Vi øsnker å ha egen bar etter middagen, så vi kan ha med alkohol selv. Vil ha et sted med kosleig hage der vi kan vies. Har sjekka ørten gårder, men finner ikke noe sted der vi kan kombinere det å få mat osv. + holde i en del ting selv.

Blir svinedyrt om vi skal ha hele greia på et hotell eller gåprd som står for alt. Har dere tips til steder?

Skrevet

Hvis du ikke får noen tips av andre, kan du sjekke litt mer på nettet. Jeg har bestilt lokale for konfirmasjon på et sted jeg fant via nettet.

Søk i vei og lykke til :-)

Skrevet

Hvis du ikke får noen tips av andre, kan du sjekke litt mer på nettet. Jeg har bestilt lokale for konfirmasjon på et sted jeg fant via nettet.

Søk i vei og lykke til :-)

Har søkt i flere dager, men finner ikke noe.. det er det som er problemet :( Så hvis non kjenner til et lokale med de ønskene mine hadde det vært knall. Det jeg spør etter. Massevis av lokaler, men ingen som klaffer..

Skrevet

Har søkt i flere dager, men finner ikke noe.. det er det som er problemet :( Så hvis non kjenner til et lokale med de ønskene mine hadde det vært knall. Det jeg spør etter. Massevis av lokaler, men ingen som klaffer..

Skjønner. Håper noen andre kan svare deg :-)

Skrevet

Er Losby et slikt sted, der de står for alt selv og alt koster flesk? Er ganske fint der, i alle fall.

Hva med det stedet som Dol-folka leide da det var Dol-treff der nede for en del år tilbake? Hmm... hvem var det som var der da, som fremdeles er her... Prøv å rop på Vincent på meldinger, eller Spenning. Kanskje de tilfeldigvis er innom? Eller kanskje webbis var der?

Gjest Moderator
Skrevet

Er Losby et slikt sted, der de står for alt selv og alt koster flesk? Er ganske fint der, i alle fall.

Hva med det stedet som Dol-folka leide da det var Dol-treff der nede for en del år tilbake? Hmm... hvem var det som var der da, som fremdeles er her... Prøv å rop på Vincent på meldinger, eller Spenning. Kanskje de tilfeldigvis er innom? Eller kanskje webbis var der?

Var ikke der, men husker at det var mye snakk om Trosterudvillaen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Var ikke det trosterudvillaen??

Mener å ha 'hørt' om det i ettertid, var ikke her på den tida.

Gjest annlovinda
Skrevet

Tror du må bestille mat og div om du skal være på Losby gods. Tror ikke du får leid lokaler og stå for alt selv - ikke som jeg fant på linken her iallefall.

http://www.losbygods.no/menyer/bryllupsmenyforslag/

Gjest Grå kommunemus =)
Skrevet

http://www.oddfellows-ski.no/

http://www.sorbraten.no/index.php?p=3-3-3&gclid=CMCCpoe__J8CFQ-F3godiVE7kQ

http://www.galleri-finsrud.no/kurs/kurs.html

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med kommunens servicetorg, de har sikkert oversikt over selskapslokaler. Det ser ut som flere av bydelene har oversikt på nettet:

http://www.bydel-nordre-aker.oslo.kommune.no/kultur_og_fritid/utleielokaler/

Samfunnshus?

Skrevet

Her var det mye bra. :) Skal begynne å undersøke litt til uka ang. mat og bar osv. - for vi vil ikke bruke altfor mye penger på det, men allikevel ha et fint bryllup med god mat og fri bar uten at det koster skjorta. :) Vil heller bruke litt ekstra på bryllupsreisa :o)

Takk igjen alle som har svart! :o) Ha en super helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...