Gå til innhold

Herregud, så sur man kan bli...

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg er mye syk, ja. Grunnen er at jeg hadde barneleddgikt som liten og ble aldri forkjølet/fikk influensa/omgangssyke eller annet som går på immunforsvaret.

Nå som jeg er frisk fra leddgikten har jeg, ironisk nok, mye dårligere immunforsvar.

Huffda, jeg tenkte det måtte være noe med immunforsvaret, men visste ikke årsaken. Må være slitsomt å ha det slik:-(

God bedring ihvertfall:-)

Skrevet

Huffda, jeg tenkte det måtte være noe med immunforsvaret, men visste ikke årsaken. Må være slitsomt å ha det slik:-(

God bedring ihvertfall:-)

Det blir litt bedre for hvert år. Om jeg bare ikke flytter igjen, for da starter jeg med nye forkjølelser nok en gang ;)

Men ja, det er litt slitsomt, dog helt ufarlig :)

Takk for omtanken.

Skrevet

Takk :)

Håper helga blir så koselig som du la opp til. Sambo her har lovt å ta med guttungen på kino i morgen formiddag, så kan jeg bare pleie meg selv for en stund. Krysser fingrene for at det er bedre før mandagen kommer :)

Blir helt sikkert bra igjen imorgen! :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det blir litt bedre for hvert år. Om jeg bare ikke flytter igjen, for da starter jeg med nye forkjølelser nok en gang ;)

Men ja, det er litt slitsomt, dog helt ufarlig :)

Takk for omtanken.

Da får du holde deg i ro:-)

Skjønner at det ikke er farlig da, men det høres slitsomt ut ja:-)

Har jo hatt en sønn som har slitt veldig som du kanskje vet, men det var nok langt verre hos han.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Slik er det bare. :-)

Blås i evt regler om tv-titting. La bare barnet se så mye det vil nå mens dere er alene og du er syk.

Blås i rot.

Det viktigste er at du får så mye ro som mulig, og blir bedre.

God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...