Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er mye syk, ja. Grunnen er at jeg hadde barneleddgikt som liten og ble aldri forkjølet/fikk influensa/omgangssyke eller annet som går på immunforsvaret. Nå som jeg er frisk fra leddgikten har jeg, ironisk nok, mye dårligere immunforsvar. Huffda, jeg tenkte det måtte være noe med immunforsvaret, men visste ikke årsaken. Må være slitsomt å ha det slik:-( God bedring ihvertfall:-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Skrevet 19. februar 2010 Huffda, jeg tenkte det måtte være noe med immunforsvaret, men visste ikke årsaken. Må være slitsomt å ha det slik:-( God bedring ihvertfall:-) Det blir litt bedre for hvert år. Om jeg bare ikke flytter igjen, for da starter jeg med nye forkjølelser nok en gang Men ja, det er litt slitsomt, dog helt ufarlig Takk for omtanken. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Takk Håper helga blir så koselig som du la opp til. Sambo her har lovt å ta med guttungen på kino i morgen formiddag, så kan jeg bare pleie meg selv for en stund. Krysser fingrene for at det er bedre før mandagen kommer Blir helt sikkert bra igjen imorgen! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Det blir litt bedre for hvert år. Om jeg bare ikke flytter igjen, for da starter jeg med nye forkjølelser nok en gang Men ja, det er litt slitsomt, dog helt ufarlig Takk for omtanken. Da får du holde deg i ro:-) Skjønner at det ikke er farlig da, men det høres slitsomt ut ja:-) Har jo hatt en sønn som har slitt veldig som du kanskje vet, men det var nok langt verre hos han. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Slik er det bare. :-) Blås i evt regler om tv-titting. La bare barnet se så mye det vil nå mens dere er alene og du er syk. Blås i rot. Det viktigste er at du får så mye ro som mulig, og blir bedre. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.