Gå til innhold

Hvilke farger kler lys hud?

Anbefalte innlegg

Gjest pigmentløs
Skrevet

Jeg har skikkelig melkehvit hud. Blir ikke brun (prøver å jukse litt med selvbruningskrem, men klarer ikke å få det til på hele kroppen, så jeg tar bare litt). Så da er utfordringen å finne en farge på klær som ser nogenlunde bra ut til den lyse huden.

Hva synes du en blek dame kler?

Jeg tenker at svart er for hardt, blått og turkis er best på brun hud, lyse pasteller blir for blasst.... Hva er egentlig pent på lys hud??

Skrevet

lys rosa... svart.. brun...

Svart kler da ikke lys hud? Det blir fort en veldig hard og ukledelig kontrast.

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg er mørk blond, men har lys hud. Jeg ender ofte opp i noe rosa, rødlig eller lilla. Ikke knallfarger, men litt duse farger uten å være pastell. Det er farger som kler min hud best.

Min venninne med rødlig hår og veldig lys hud bruker ofte mosegrønt, kobber eller gyldne farger. Det er veldig flott på henne.

Skrevet

Svart kler da ikke lys hud? Det blir fort en veldig hard og ukledelig kontrast.

jo jeg syns det :)

Skrevet

Det kommer litt an på hårfargen og om hudtonen er kald eller varm, men jeg tenker at alle blåfarger (unntatt marine) og ellers pastellfarger (ikke de aller lyseste) vil passe deg bra.

Gjest segunda
Skrevet

jo jeg syns det :)

Jeg har lys hud og kler svart. Jeg er vinter som var så populært for noen år siden og kler både hvitt og svart. Jeg kler isfarger.

Gjest bleikfisen
Skrevet

Tror ikkedet finnes noefasitsvar, kommer nok an på flere ting, øye hårfarge, nyanser i huden osv.

jeg har velddig lys hud.Blå øyne og mellomblondt hår.

Lyse farger som lys rosa, lys grønn, lys gul, hvit, lyse blå, kitt osv er utrolig tamt på meg... Er jeg i dårlig form og vil se syk ut kan jeg bare kle meg i slikefarger, så er det ingen som tviler...

Knallfarger kler meg heller ikke, så som knall rødt, knall grønt, blått osv.. altså elementærfargene...

Helt sort er ikke direkte stygt, men gjør at blekheten fremheves enda mer...

men jordfarger kler meg ganske greit, brunfarger i forskjellige litt mørke nyanser, sennepsgul, rustorange,

koksgrått er ok, burgunder likeså, og militærgrønn... Mørke nyanser av rosa/lilla kan også gå an

Et lite tips: Det du kan gjøre for å se om du finner ut litt, er at du tar en kleskatalog, og så klipper du ut et bildeavdeg selv som du setter ved de forskjellige klærne for å se hva som passer til deg. Da vil du fort se hvilke nyanser som harmonerer, og hva som ikke er fint. uten at du trenger prøve 140 plagg for å finne det ut...

Skrevet

Jeg har lys hud og kler svart. Jeg er vinter som var så populært for noen år siden og kler både hvitt og svart. Jeg kler isfarger.

:)

Gjest Fisketunge
Skrevet

Tror ikkedet finnes noefasitsvar, kommer nok an på flere ting, øye hårfarge, nyanser i huden osv.

Lyse farger som lys rosa, lys grønn, lys gul, hvit, lyse blå, kitt osv er utrolig tamt på meg... Er jeg i dårlig form og vil se syk ut kan jeg bare kle meg i slikefarger, så er det ingen som tviler...

Knallfarger kler meg heller ikke, så som knall rødt, knall grønt, blått osv.. altså elementærfargene...

men jordfarger kler meg ganske greit, brunfarger i forskjellige litt mørke nyanser, sennepsgul, rustorange,

koksgrått er ok, burgunder likeså, og militærgrønn... Mørke nyanser av rosa/lilla kan også gå an

Et lite tips: Det du kan gjøre for å se om du finner ut litt, er at du tar en kleskatalog, og så klipper du ut et bildeavdeg selv som du setter ved de forskjellige klærne for å se hva som passer til deg. Da vil du fort se hvilke nyanser som harmonerer, og hva som ikke er fint. uten at du trenger prøve 140 plagg for å finne det ut...

Kjempegodt svar!

Gjest segunda
Skrevet

Du er høst;-) Du beskriver deg slik som venninna mi ville gjort som har lys hud med islett av fregner, hun var rødhåret som ung, men har nå brunt hår eller kanskje kanstanjebrunt og grå øyne.

Dere er høst og kler farger som er langt fra mine farger. De fargene du beskriver som ikke kler deg er mine farger. Brunt er helt grusomt opp til ansiktet på meg, men jeg kan bruke brune sko;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...