Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei! Håper noen ha noen ideer eller lignende opplelvelser..? Jeg har hatt problemer med bena ved løping i mange måneder. Det føles ut som om jeg stivner, det svir i låra, det verker i leggene og det er veldig ubehagelig i selve foten. I tillegg føler jeg ikke at jeg finner noen god rytme. Det føles bare tungt og ubehagelig og jeg føler ikke at jeg gjør noe som er bra for kroppen. Jeg er også litt frem og tilbake med å føle meg uvel og kvalm. Dette kan komme av hva jeg spiser før trening? Kjennes ut som om maten er på vei opp (sure oppstøt), får magesmerter og luft i magen. Kort oppsummert: Kroppen sier NEI til løping...Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg har prøvd å høre med noen som har litt peiling, men det er ingen som kan gi meg noen gode råd. Jeg har vært hos fastlege og tatt noen blodprøver, men ingenting var galt..bør jeg gå til en slags idrettslege? Eller er det feiltrening? Eller kosten? er jeg overtrent? Håper noen har vært borti noe lignende..Jeg begynte å gråte etter treninga i dag fordi jeg følte meg så elendig og syntes det er så frustrerende når jeg har så lyst til å løpe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343179-uvel-under-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...