Gå til innhold

Endelig et til forum for meg

Anbefalte innlegg

Gjest elsker å lese
Skrevet

Jeg fant det for ikke lenge siden, og nå er jeg helt oppslukt. Endelig noen å diskutere bøker med, og få nye boktips!

http://bokelskere.no

Skrevet

Så bra! Håper bookworm leser denne også :-)

Hehe, så den nå og jeg ble øyeblikkelig registrert på dette forumet:-)))

PS: Så innmari koselig at du tenker på meg, j31

Skrevet

Hehe, så den nå og jeg ble øyeblikkelig registrert på dette forumet:-)))

PS: Så innmari koselig at du tenker på meg, j31

:-)

Gjest elsker å lese
Skrevet

Spam

Hvorfor skulle dette være spam? Jeg er fast med her på DOL, men må da vel få lov til å fortelle om andre gode nettsteder også? Det er jo ingen motsetning i å være med begge steder, er det vel? Er det forbudt å fortelle om andre nettsteder da?

Skrevet

Hvorfor skulle dette være spam? Jeg er fast med her på DOL, men må da vel få lov til å fortelle om andre gode nettsteder også? Det er jo ingen motsetning i å være med begge steder, er det vel? Er det forbudt å fortelle om andre nettsteder da?

Dette var ikke spam. :o) Spam er når man lesser ned et nettsted med massevis av innlegg, gjerne med reklame, ikke med en grei opplysning som det du gjorde.

Skrevet

Spam

Du får lese deg opp på hva spam er først du, før du begynner å kritisere, tenker jeg...:-)

Skrevet

Takk for tipset, jeg har allerede registrert meg...

Men du - har du funnet ut om man kan få lagt til bøker, uten at de registreres som "min boksamling" - jeg tenker altså at min boksamling er de bøkene jeg eier, men jeg kunne godt ha tenkt meg å lage en liste over leste bøker, men mange av disse bøkene låner jeg jo, så de passer ikke inn i "min boksamling"...

Gjest elsker å lese
Skrevet

Takk for tipset, jeg har allerede registrert meg...

Men du - har du funnet ut om man kan få lagt til bøker, uten at de registreres som "min boksamling" - jeg tenker altså at min boksamling er de bøkene jeg eier, men jeg kunne godt ha tenkt meg å lage en liste over leste bøker, men mange av disse bøkene låner jeg jo, så de passer ikke inn i "min boksamling"...

Jeg skriver inn alle leste bøker som "Min boksamling", jeg. Selv om jeg kan ha lånt dem på biblioteket. Jeg bruker det mer som en oversikt over hvilke bøker jeg har lest.

Som den bokelskeren jeg er, er jeg helt hekta der for tiden! Får masse gode tips, og endelig har jeg et sted der jeg kan skrive mine meninger om bøkene jeg leser også!

Gjest elsker å lese
Skrevet

Du får lese deg opp på hva spam er først du, før du begynner å kritisere, tenker jeg...:-)

Spam er jo masseutsendelse.

Er det noen spesiell link her på DOL du refererer til?

Skrevet

Jeg skriver inn alle leste bøker som "Min boksamling", jeg. Selv om jeg kan ha lånt dem på biblioteket. Jeg bruker det mer som en oversikt over hvilke bøker jeg har lest.

Som den bokelskeren jeg er, er jeg helt hekta der for tiden! Får masse gode tips, og endelig har jeg et sted der jeg kan skrive mine meninger om bøkene jeg leser også!

Ja, det er slik jeg også må gjøre det. Nicket mitt tilsier vel også at jeg er en bokelsker - jeg har Bookworm som nick der inne også, så hvis du vil så kan du jo finne meg:-)

Skrevet

Spam er jo masseutsendelse.

Er det noen spesiell link her på DOL du refererer til?

Svar til feil person? Jeg har ikke klager på at du har sendt ut spam:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...