Gå til innhold

spioner på facebook..

Anbefalte innlegg

Gjest Sibellla
Skrevet

fikk akkurat høre at de fleste av oss har spioner inne på profilen vår på facebook. Dette kan gjøre at facebooken vår går mye tregere og mange andre ting..

Hvis man går inn på innstillinger og blokkeringsliste.. skriver inn "automation lab." i feltet der det står navn.. også trykker på block knappen... så kommer det opp noen navn som man ikke har blant vennenne sine men som er spioner på siden din... Jeg gjorde dette og prøvde å blokkere men fikk til svar at det ikke går ann å blokkere.. noen som vet litt mer enn meg om dette??

Gjest Sibellla
Skrevet

Det er bare tull.

Hvis det bare er tull.... hvem var da de 3 personene jeg fikk opp på min liste som jeg ikke har som venner? Totalt ukjente mennesker jeg aldri har hatt noe med? De sto på den listen som kom opp inne på min profil..

Skrevet

Hvis det bare er tull.... hvem var da de 3 personene jeg fikk opp på min liste som jeg ikke har som venner? Totalt ukjente mennesker jeg aldri har hatt noe med? De sto på den listen som kom opp inne på min profil..

de er "hvem som helst" - om du søker på folk som du vet ikke er på vennelista de - så dukker de opp der også. Det er meningen. Det er der du kan bestemme at den og den ALDRI skal kunne se deg, legge deg til etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...