Gå til innhold

Farmen -bli tilhenger av deltaker

Anbefalte innlegg

Gjest gleder meg til farmen
Skrevet

Ser på facebook at mange allerede har valgt seg sin favoritt-deltaker som de heier på. Jeg er også blitt invitert utallige ganger til å bli tilhenger av deltaker som kommer fra min kommune.

Nå velger jeg å vente på at Farmen skal begynne, og se hvordan de ulike deltakerne oppfører seg, da avgjør jeg hvem jeg skal heie på uavhengig av geografisk tilhørighet.

Hvordan er det med dere, heier dere på den som bor nærmest eller ser dere deltakerne an først?

Skrevet

Ser an deltakerne selvfølgelig. Kommer uansett ikke til å bli med i noen fb-gruppe om farmen, det er for fjortiser altså.

Skrevet

Ser an deltakerne selvfølgelig. Kommer uansett ikke til å bli med i noen fb-gruppe om farmen, det er for fjortiser altså.

''Kommer uansett ikke til å bli med i noen fb-gruppe om farmen, det er for fjortiser altså.''

Så vidt jeg kan se er de fleste tilhengerne godt voksne folk, så hvorfor mener du det kun er for fjortiser?

Skrevet

''Kommer uansett ikke til å bli med i noen fb-gruppe om farmen, det er for fjortiser altså.''

Så vidt jeg kan se er de fleste tilhengerne godt voksne folk, så hvorfor mener du det kun er for fjortiser?

Etter min mening er det fjortisfakter, men folk gjør som de vil for meg. :o) Jeg får jo også av og til store favoritter i en eller annen tv-serie (X-faktor eller Idol eller Farmen f.eks.), men synes det er litt i overkant for voksne folk å være med i fb-grupper i den forbindelse.

Skrevet

Etter min mening er det fjortisfakter, men folk gjør som de vil for meg. :o) Jeg får jo også av og til store favoritter i en eller annen tv-serie (X-faktor eller Idol eller Farmen f.eks.), men synes det er litt i overkant for voksne folk å være med i fb-grupper i den forbindelse.

Ja, man får passe seg for å vise sin begeistring... tenke seg til...

Skrevet

Jeg er godt voksen,. og jeg pleier å følge med på farmen.

Og som regel finner jeg min favoritt, men det er jo først etter at jeg er "blitt kjent" med deltakerene.

Skrevet

Å melde seg inn i en fb gruppe, er vel omtrent det samme som å skrive sin mening i trådene her.. Ikke så alvorlig seriøst akkurat..

Mange melder seg inn i flere grupper hver dag. Og det er vel en annen måte å skrive at man f.eks "vil ha mulla ut av Norge" eller "liker fisk" eller "var ung på 80-tallet". Mange av de samme temaene som går igjen her.

Du er kanskje ikke så aktiv på fb? ;-)

Skrevet

Å melde seg inn i en fb gruppe, er vel omtrent det samme som å skrive sin mening i trådene her.. Ikke så alvorlig seriøst akkurat..

Mange melder seg inn i flere grupper hver dag. Og det er vel en annen måte å skrive at man f.eks "vil ha mulla ut av Norge" eller "liker fisk" eller "var ung på 80-tallet". Mange av de samme temaene som går igjen her.

Du er kanskje ikke så aktiv på fb? ;-)

Svært lite aktiv på fb. :o)

Skrevet

Det synes jeg kommer an på personlighet og evnen til å samarbeide osv.

Kjente (kjenner) en av deltakerne i en sesong, selvsagt var det moro å se vedkommede osv, men det viktigste var altså hvordan h*n bidro og oppførte seg.

Skrevet

Enig i at det - for oss (godt) voksne i alle fall - virker litt barnslig å bli fan av diverse kjendiser, men for eksempel å bli fan av et fotballag gjør at manfåren del intreressante nyheter om laget, så noen sånne grupper er jeg medlem/fan av...

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig i at det - for oss (godt) voksne i alle fall - virker litt barnslig å bli fan av diverse kjendiser, men for eksempel å bli fan av et fotballag gjør at manfåren del intreressante nyheter om laget, så noen sånne grupper er jeg medlem/fan av...

Jeg er Man-United fan, og jeg digger Farmen, men må se deltagerne før jeg finner en vinner;))

Kun i 70* grader nord og Farmen jeg har favoritter;)

Skrevet

Jeg er Man-United fan, og jeg digger Farmen, men må se deltagerne før jeg finner en vinner;))

Kun i 70* grader nord og Farmen jeg har favoritter;)

ManU-fan? Heia Everton :) Hehe...

hidi, the scorpion
Skrevet

ManU-fan? Heia Everton :) Hehe...

Liker ikke tap...:(

Gratulerer;)

Skrevet

Liker ikke tap...:(

Gratulerer;)

Sorry ;-)

Nå er det ikke egentlig Everton jeg heier på, men mer en av de nærmeste konkurrentene til ManU...

Gjest Auroria
Skrevet

Husk at alle godt voksne egentlig bare er barn med rynker;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...