Gå til innhold

Klipping av neglene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker tennene mine til å klippe neglene på fingrene mine. Gjør du?

Gjest neglebiting
Skrevet

Nei, det er jo ikke klipping :o) Det er neglebiting. Og det er ingenting som er mindre sexy enn det...

Skrevet

Nei, det er jo ikke klipping :o) Det er neglebiting. Og det er ingenting som er mindre sexy enn det...

Nei det er ikke biting. Det er negleklipping. Jeg får bedre resultat når jeg bruker tennene enn med en negleklipper.

Skrevet

Gjorde det før, men etter noen år med coladrikking er ikke tenna skarpe nok ;-)

Skrevet

Går fint an å bite dem til akkurat samme utseende (slett kant) og lengde (ikke nedbitt) som man får med saks /negleklipper

Gjest neglebiting
Skrevet

Går fint an å bite dem til akkurat samme utseende (slett kant) og lengde (ikke nedbitt) som man får med saks /negleklipper

Det kan kanskje væremulig, men alle som biter negler ser usexy ut mens de gjør det! Det er noen som sitter med fingeren i munnen hele tiden..og sutter..ser det ut til.

Skrevet

Det kan kanskje væremulig, men alle som biter negler ser usexy ut mens de gjør det! Det er noen som sitter med fingeren i munnen hele tiden..og sutter..ser det ut til.

Hehe ja, men tror det blir forskjell på å gjøre det konstant eller å gjøre det like ofte/i samme setting som andre klipper negler. Folk sitter jo ikke med negleklipperen hele dagen heller, ville sett pussig ut det også.

Skrevet

Nei, kun i "krisesituasjoner" der en negl fliser seg opp og det ikke finnes saks i nærheten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...