Gjest u/tt Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg bruker tennene mine til å klippe neglene på fingrene mine. Gjør du? 0 Siter
Gjest neglebiting Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Nei, det er jo ikke klipping ) Det er neglebiting. Og det er ingenting som er mindre sexy enn det... 0 Siter
Gjest u/tt Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Nei, det er jo ikke klipping ) Det er neglebiting. Og det er ingenting som er mindre sexy enn det... Nei det er ikke biting. Det er negleklipping. Jeg får bedre resultat når jeg bruker tennene enn med en negleklipper. 0 Siter
Line Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg filer neglene. Har heldigvis klart å slutte å bite... 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Gjorde det før, men etter noen år med coladrikking er ikke tenna skarpe nok ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Nei, det er jo ikke klipping ) Det er neglebiting. Og det er ingenting som er mindre sexy enn det... Går fint an å bite dem til akkurat samme utseende (slett kant) og lengde (ikke nedbitt) som man får med saks /negleklipper 0 Siter
Gjest neglebiting Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Går fint an å bite dem til akkurat samme utseende (slett kant) og lengde (ikke nedbitt) som man får med saks /negleklipper Det kan kanskje væremulig, men alle som biter negler ser usexy ut mens de gjør det! Det er noen som sitter med fingeren i munnen hele tiden..og sutter..ser det ut til. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Det kan kanskje væremulig, men alle som biter negler ser usexy ut mens de gjør det! Det er noen som sitter med fingeren i munnen hele tiden..og sutter..ser det ut til. Hehe ja, men tror det blir forskjell på å gjøre det konstant eller å gjøre det like ofte/i samme setting som andre klipper negler. Folk sitter jo ikke med negleklipperen hele dagen heller, ville sett pussig ut det også. 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Nei, kun i "krisesituasjoner" der en negl fliser seg opp og det ikke finnes saks i nærheten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.