Gjest Yttervegg Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Faren til den omstridte Mohyeldeen Mohammad i VG Nett-intervju: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=581938 Ja selvfølgelig! Med de uttalelsene Mohyeldeen Mohammad kom med kan han ikke regne med noe annet. Han fortjener å bli hatet! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Om sønnen støtter faren, så hiv dem ut av landet! 0 Siter
Gjest Yttervegg Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Om sønnen støtter faren, så hiv dem ut av landet! Godt sagt. Jeg skal gjerne sparke dem ut begge to! 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Om sønnen støtter faren, så hiv dem ut av landet! Kunne ikke vært mer enig! Ut med dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jepp. At de er forbauset over det viser vel bare hvor forskrudde de er. Send dem ut så fort som mulig. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Om sønnen støtter faren, så hiv dem ut av landet! Mohyeldeen Mohammad er norsk statsborger. Til hvilket land skal han sendes? 0 Siter
Line Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jepp. At de er forbauset over det viser vel bare hvor forskrudde de er. Send dem ut så fort som mulig. Jeg kommer faktisk til å stemme FrP neste gang. De har advart om nettopp dette i alle år, men jeg er oppdratt til å være imøtekommende og inkluderende, så det de har sagt har jeg følt rasistisk. Man sitter vel snart med skjegget i postkassen. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Godt sagt. Jeg skal gjerne sparke dem ut begge to! Hvor har du tenkt å sparke dem? Tar du Viggo Kristiansen og Jan Helge Andersen i samme slengen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hvor har du tenkt å sparke dem? Tar du Viggo Kristiansen og Jan Helge Andersen i samme slengen? Kanskje alle tre kunne gjort seg på værstasjonen på Bjørnøya. 0 Siter
Sør Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jepp. At de er forbauset over det viser vel bare hvor forskrudde de er. Send dem ut så fort som mulig. Hvem er "de"? Og hvordan har du tenkt å utvise nordmenn? (Mohyeldeen Mohammad er nordmann.) 0 Siter
Sør Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg kommer faktisk til å stemme FrP neste gang. De har advart om nettopp dette i alle år, men jeg er oppdratt til å være imøtekommende og inkluderende, så det de har sagt har jeg følt rasistisk. Man sitter vel snart med skjegget i postkassen. Det er sånn "hvis de er dumme, så skal jeg også være det"-logikk? Da gir du jo fundamentalistene rett. 0 Siter
Axcia Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hvem er "de"? Og hvordan har du tenkt å utvise nordmenn? (Mohyeldeen Mohammad er nordmann.) Har du slutta å skrive: Med vennlig hilsen ? 0 Siter
Axcia Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg kommer faktisk til å stemme FrP neste gang. De har advart om nettopp dette i alle år, men jeg er oppdratt til å være imøtekommende og inkluderende, så det de har sagt har jeg følt rasistisk. Man sitter vel snart med skjegget i postkassen. Drøyt å stemme på Frp :-( 0 Siter
Axcia Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jepp. At de er forbauset over det viser vel bare hvor forskrudde de er. Send dem ut så fort som mulig. Med "de" mener du sikkert ekstremistene, som beviselig står for verdier vesten ikke forfekter = potensielle terrorister. I så fall enig. Frata dem norsk statsborgerskap og dump dem i Medina! 0 Siter
Sør Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har du slutta å skrive: Med vennlig hilsen ? Nei, men det er litt tilfeldig. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Med "de" mener du sikkert ekstremistene, som beviselig står for verdier vesten ikke forfekter = potensielle terrorister. I så fall enig. Frata dem norsk statsborgerskap og dump dem i Medina! Så du vil bryte Menneskerettighetskonvensjonen? Hvorfor er du "bedre" enn dem, da? Med vennlig hilsen 0 Siter
Axcia Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Så du vil bryte Menneskerettighetskonvensjonen? Hvorfor er du "bedre" enn dem, da? Med vennlig hilsen Ja, det vil jeg. Evt. opprett en egen fengselsstat (en øde øy) uten mat og drikke for alle terrormuslimer. Genialt! *hehe* Det er selvsagt snakk om tiltak som redder uskyldige folks liv. Ingen er tjent med å ha løse kanoner gående rundt og sette andre folk i fare. Disse fanatikerne tenker da slett ikke på andre folks ve og vel. Jeg er bedre enn "dem" fordi jeg er vennligsinnet :-) 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ja, det vil jeg. Evt. opprett en egen fengselsstat (en øde øy) uten mat og drikke for alle terrormuslimer. Genialt! *hehe* Det er selvsagt snakk om tiltak som redder uskyldige folks liv. Ingen er tjent med å ha løse kanoner gående rundt og sette andre folk i fare. Disse fanatikerne tenker da slett ikke på andre folks ve og vel. Jeg er bedre enn "dem" fordi jeg er vennligsinnet :-) Godt svart:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ja, han ber jo ikke akkurat om å bli likt... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har du slutta å skrive: Med vennlig hilsen ? Det var et merkelig spørsmål til en som netopp har skrevet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.