Gå til innhold

Mener sønnen er blitt et hatobjekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn "hvis de er dumme, så skal jeg også være det"-logikk?

Da gir du jo fundamentalistene rett.

Jeg er i alle fall ikke enig i at andre kulturer skal få bli radikale i Norge, og jeg synes at det er nok innvandring nå. Man trenger ikke være rasist for å mene det, for det er jeg ikke. Og det vet du :)

Skrevet

Jeg er i alle fall ikke enig i at andre kulturer skal få bli radikale i Norge, og jeg synes at det er nok innvandring nå. Man trenger ikke være rasist for å mene det, for det er jeg ikke. Og det vet du :)

Han er reaksjonær, ikke radikal. Det er det motsatte. Han hører til på høyresiden, som en motsetning til det progressive.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det vil jeg. Evt. opprett en egen fengselsstat (en øde øy) uten mat og drikke for alle terrormuslimer. Genialt! *hehe*

Det er selvsagt snakk om tiltak som redder uskyldige folks liv. Ingen er tjent med å ha løse kanoner gående rundt og sette andre folk i fare. Disse fanatikerne tenker da slett ikke på andre folks ve og vel.

Jeg er bedre enn "dem" fordi jeg er vennligsinnet :-)

Så ditt "system" kan ikke fungere innenfor Menneskerettighetene? Akkurat som systemet i Iran?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kanskje alle tre kunne gjort seg på værstasjonen på Bjørnøya.

God ide! At ingen har tenkt på det før, Dorthe! ;-P

Skrevet

Jeg tror han har et poeng. Med de holdningene enkelte nordmenn har til muslimer her i Norge i dag, tror jeg ikke muslimene har ytringsfrihet i samme grad som vi selv påberoper oss at vi skal ha.

(og jeg tar avstand fra ekstremister/fundamentalister, bare så det er sagt)

Skrevet

Jeg tror han har et poeng. Med de holdningene enkelte nordmenn har til muslimer her i Norge i dag, tror jeg ikke muslimene har ytringsfrihet i samme grad som vi selv påberoper oss at vi skal ha.

(og jeg tar avstand fra ekstremister/fundamentalister, bare så det er sagt)

han burde da isåfall tenke over hva han sier i all offentlighet. Å prate så fritt, og komme med indirekte trussler, og egle til "kamp" mot nordmenn blandt muslimer, for å kjempe mot demokratiet og ytringsfriheten vår.

Det VI må tenke på er; at vi faktisk lever i norge, og ikke i et muslimsk land. Her følger vi vår kultur og våre lover. Og vi er ikke vandt med å blir så undertrykt, og vi vil heller ikke la oss kneble. For de som virker på oss nordmenn er jo at de ønsker de samme lover å regler her som de har hatt i hjemlandet sitt og vil gjerne kjempe for å få det slik de vil ha det. Og vi kan da ikke la dem gjøre det?

Skrevet

han burde da isåfall tenke over hva han sier i all offentlighet. Å prate så fritt, og komme med indirekte trussler, og egle til "kamp" mot nordmenn blandt muslimer, for å kjempe mot demokratiet og ytringsfriheten vår.

Det VI må tenke på er; at vi faktisk lever i norge, og ikke i et muslimsk land. Her følger vi vår kultur og våre lover. Og vi er ikke vandt med å blir så undertrykt, og vi vil heller ikke la oss kneble. For de som virker på oss nordmenn er jo at de ønsker de samme lover å regler her som de har hatt i hjemlandet sitt og vil gjerne kjempe for å få det slik de vil ha det. Og vi kan da ikke la dem gjøre det?

Han er en norsk nordmann født og oppvokst i Norge, så det er mulig du bør reformulere deg, ettersom han er både nordmann og muslim.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så du vil bryte Menneskerettighetskonvensjonen? Hvorfor er du "bedre" enn dem, da?

Med vennlig hilsen

Så ening med deg igjen, Sør :-)

Skrevet

Så ening med deg igjen, Sør :-)

Ta to paracet og legg deg ned litt, så går det nok raskt over! :gliser:

Takk! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ta to paracet og legg deg ned litt, så går det nok raskt over! :gliser:

Takk! :-)

Med vennlig hilsen

Neppe :-) Ser du er en stor kvervulant hehe, men ære være!!

Stå på, vi trenger deg ;.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...