Gå til innhold

Sony Ericsson w995

Anbefalte innlegg

Gjest Yttervegg
Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd. Den har vanlig hodetelefon-utgang også!

Skrevet

Jeg har hatt min i et par uker, og er misfornøyd med kameraet. Det er tregt, og fokuserer dårlig. Man kan velge "bedre bilde" som en bilderedigering når man har tatt bilde, men jeg synes ikke det blir så bra. Er kanskje bortskjemt med min kjære K800i... W995 er ikke i nærheten bildemessig, bortsett fra at oppløsningen er mye bedre. Nå har jeg ikke prøvd å ta mange bilder i dagslys, mulig de blir bra. De som blir tatt inne, eller i dårligere lys, blir ikke så bra. Det finnes ingen kveldsportrett-innstilling, og det er kjempedumt.

Det er et bra videokamera, og lyden er også veldig bra, men også her er det litt vanskelig med tanke på lyset. Jeg har kun filmet i grått, litt tåkete snøvær, og innendørs i ei bursdagsfeiring. Det varierte fra veldig mørke bilder til helt ok, på det samme opptaket. Det var vanskelig å se konturene der det ikke var direkte lampelys, og helt greit der lampen lyste rett på ansiktene.

Mobilen er bra, men det er mulig man må lære seg å ta bilder på en annen måte. Kanskje det er noen hemmeligheter jeg ikke har lært meg enda.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har hatt min i et par uker, og er misfornøyd med kameraet. Det er tregt, og fokuserer dårlig. Man kan velge "bedre bilde" som en bilderedigering når man har tatt bilde, men jeg synes ikke det blir så bra. Er kanskje bortskjemt med min kjære K800i... W995 er ikke i nærheten bildemessig, bortsett fra at oppløsningen er mye bedre. Nå har jeg ikke prøvd å ta mange bilder i dagslys, mulig de blir bra. De som blir tatt inne, eller i dårligere lys, blir ikke så bra. Det finnes ingen kveldsportrett-innstilling, og det er kjempedumt.

Det er et bra videokamera, og lyden er også veldig bra, men også her er det litt vanskelig med tanke på lyset. Jeg har kun filmet i grått, litt tåkete snøvær, og innendørs i ei bursdagsfeiring. Det varierte fra veldig mørke bilder til helt ok, på det samme opptaket. Det var vanskelig å se konturene der det ikke var direkte lampelys, og helt greit der lampen lyste rett på ansiktene.

Mobilen er bra, men det er mulig man må lære seg å ta bilder på en annen måte. Kanskje det er noen hemmeligheter jeg ikke har lært meg enda.

Da er jeg superglad for at jeg heller valgte Samsungen min :o) Stod mellom Samsung Pixon 12 og Se w995. Pixon 12 har knallbra kamera.

Skrevet

Barna har den, og de er stor fornøyde (de bruker den mest til musikk og kamera). Veldig fine og skapre bilder, synes

Skrevet

Den har litt liten skjerm for å være en kameramobil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...