Gå til innhold

Bare cafe`venner.

Anbefalte innlegg

Gjest forjegerjosøt
Skrevet

Hva synes dere om å bare ha cafe`venner og kinovenner?

Jeg er en jente på 25, som ofte føler meg litt sånn kjedelig. ok, jeg har ikke behov for å være ute hver helg, og jeg har også en kjæreste jeg kan ty til i helgene, men visst han ikke er der så er jeg alltid planløs på kveldstid. Mangler ikke på kaffevenner og samtalepartnere egentlig, men av diverse grunner så får jeg har jeg aldri tilbud om å finne på noe i helgene mer. Virker som ingen jeg kjenner holder fester, alle er blitt gravide, og jeg har heller ikke mulighet for å holde fester her jeg bor.

Virker bare som om det er så mange som alltid skal noe i helgene. Kanskje skyldes det også at jeg har "en venn her, og en venn der", ikke noen "gjeng".

Men føler meg litt sånn tapers når jeg sitter her på en lørdagskveld alene, og ikke har noen å ty til.

Ikke fordi jeg ikke liker å være alene, men fordi andre alltid har planer.

Er det slikt som skjer når man stiger litt i alder kanskje?

På mitt studie så er det ingen sosiale sammenkomster, vi har ikke så mye undervisning, så det er liksom ikke et "miljø".

Det er vel det jeg savner egentlig. Et "miljø".

Hva tenker dere? Er det litt taperaktig å sitte hjemme på lørdagskveldene?

Skrevet

Nei synes ikke det, tror det er mer vanlig enn man tror i en ellers travel hverdag.

Mine venner er som dine venner, og de virker såpass hjemmekjære at jeg tror de ville følt det var et "ork" som jeg inviterte dem hit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...