Gå til innhold

til dere som blogger

Gjest på forhånd takk!!

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd takk!!
Skrevet

Vær så snill og hjelp meg å velge. Ønsker å blogge litt privat, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Er dette gratis? Hvilken begynnerside bør jeg velge? Noen som kjenner til blogger.com? Den ser jo enkel ut?

Gi meg gode tips om du er en blogger!

Gjest forjegerjosøt
Skrevet

Jeg har blogg på blogger.com.

Den er gratis ja!

Tror også wordpress.com er gratis også, men litt usikker.

Blogger er veldig grei, og det er mange litt mer "seriøse" blogger der også. Men går jo mye i dagbokinnlegg der som andre steder da.

Jeg har valgt å ha åpen blogg (du kan velge å ha blogg som krever invitasjon for kikking), men blokkert den for søkemotorer som Google, vil ikke at at bloggen min skal være SÅ tilgjengelig at man kun kan søke på mitt navn i google for å finne den, da jeg skriver ganske privat til tider.

Det er flere layots du kan velge i, men kan du html, kan du sprite opp bloggen din og gjøre den ekstra særpreget.

blogg.no har jeg på følelsen av er mest for fjortisser.

Men den er også gratis.

Gjest sosialantropologen
Skrevet

Hvorfor ønsker du egentlig å blogge "privat? Spør bare av ren nysgjerrighet. Har aldri skjønt helt dette behovet for å "blotte privatlivet sitt for alle og enhver. Kun ønske om å "bli sett på et vis?

Gjest på forhånd takk!
Skrevet

Hvorfor ønsker du egentlig å blogge "privat? Spør bare av ren nysgjerrighet. Har aldri skjønt helt dette behovet for å "blotte privatlivet sitt for alle og enhver. Kun ønske om å "bli sett på et vis?

Jeg skal blogge om interiør. Det er min største hobby. Selv leser jeg mye inne på nib og ønsker å gjøre noe lign.Da er det gøy å få respons på bloggen.

Jeg har ikke tenkt å legge ut om mine personlige tanker eller om resten av familien, slik noen gjør. Men alikevel blir jo bloggen min det man kaller privat, sant?

Jeg ønsker å være på blogg som er seriøs, og vil unngå fallgruben med å blogge blant fjortiser osv.

Gjest på forhånd takk!
Skrevet

Er det virkelig bare to her inne som driver med blogging? Det var jo rart, trodde det var helt vanlig for tiden.

Skrevet

Jeg har blogg på blogspot.com. Det er gratis og veldig enkelt å komme i gang. Der er svært gode muligheter for å lage personlig utseende på bloggen, noe som betydde mye for meg da jeg skulle i gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...