Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mandag - 45 min styrke + 15 min rockering

Tirsdag - 13 km / 30 min på trimsykkel

Onsdag - 26,5 km / 60 min på trimsykkel

Torsdag - 6 km / 1 times aktiv gange + 30 min styrke

Lørdag - 13 km / 30 min på trimsykkel + 30 min styrke

Søndag - 26 km / 60 min på trimsykkel

Er ganske fornøyd med uka og det morsomste av alt er at nå merker jeg det virkelig på kroppen! Og musklene på overarmene begynner å bli synlige og mer definerte nå og det var motviasjonen sin det!!!! :o))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343239-ukas-trening-uke-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synlige resultater og nå som det går mot vår er herlig :-)

Jeg trives gradvis mer og mer med å være i aktivitet, det blir litt lettere for hver uke for å si det sånn.

Har ikke vært noe treningsglad enda. stresser ikke med det heller, da er jeg "lost", så jeg tar tiden til hjelp. Men er i stadig mer bevegelse og trives med mine gåturer opp i mot en time.

Ellers har det vært snømåking i over en time i dag, og nå får vi snart servert god hjemmelaget og vel fortjent middag av min mor :-)

stå på, jenter :-) det er motiverende å være med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343239-ukas-trening-uke-7/#findComment-2905387
Del på andre sider

Synlige resultater og nå som det går mot vår er herlig :-)

Jeg trives gradvis mer og mer med å være i aktivitet, det blir litt lettere for hver uke for å si det sånn.

Har ikke vært noe treningsglad enda. stresser ikke med det heller, da er jeg "lost", så jeg tar tiden til hjelp. Men er i stadig mer bevegelse og trives med mine gåturer opp i mot en time.

Ellers har det vært snømåking i over en time i dag, og nå får vi snart servert god hjemmelaget og vel fortjent middag av min mor :-)

stå på, jenter :-) det er motiverende å være med dere.

''Jeg trives gradvis mer og mer med å være i aktivitet, det blir litt lettere for hver uke for å si det sånn. Har ikke vært noe treningsglad enda. stresser ikke med det heller, da er jeg "lost", så jeg tar tiden til hjelp. Men er i stadig mer bevegelse og trives med mine gåturer opp i mot en time.''

Så herlig å høre! :o) Gåturer (særlig om du går på litt og ikke bare koserusler) er finfin trim det! Man kommer seg ut, får strukket på beina og får blodomløpet i gang. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343239-ukas-trening-uke-7/#findComment-2905390
Del på andre sider

Annonse

Mandag: 20 min + 20 min rask gåtur

Tirsdag: 20 min + 20 min rask gåtur + 2000 meter svømming! Er hyperstolt over svømmingen, tror faktisk ikke jeg har svømt så langt før. Svømte i én time ganske nøyaktig.

Onsdag: 20 min + 20 min rask gåtur + mye gåing og ståing på jobb

Torsdag: 15 min gåtur i snøføyk

Fredag: Bowlet i én time. Tenkte ikke på det som trim, men det var jammen meg noen muskler i rompa som ble trent, for jeg har vært lemster i rompa lørdag og søndag :-)

Søndag: Snømåking i en liten time, 1 times rask gange (utrolig deilig å gå kveldstur i 10 kuldegrader og lett snødrev når en er godt kledd!!!!), 100 sit-ups, 15 armhevinger og 3 x 100 rock på den nye rockeringen min!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343239-ukas-trening-uke-7/#findComment-2905644
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...