Gå til innhold

Jeg begynner å bli gammel :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyter formiddagen i dag - har lest en koselig bok, pendelen på kaminuret svinger lydløst rundt fra side til side, det er helt stille og fredelig og jeg koser meg skikkelig og nyter stillheten og freden.

Jeg tror jeg begynner å bli gammel. :o)

Skrevet

Rekreasjon, Lillemus. Det er stadig behov for det i våre dager vet du. Gammel som ung. Eller kanskje pendelen på kanin uret hypnotiserte deg *s*

Skrevet

Høres helt herlig ut!

*Hehe* Jeg elsker slike stille stunder og det hender stadig oftere at jeg ikke slå på tv'n, men bare har det helt stille mens jeg sitter og suller på nettet f.eks. fordi det er så deilig med stillhet. :o)

Gjest Niccola
Skrevet

Rekreasjon, Lillemus. Det er stadig behov for det i våre dager vet du. Gammel som ung. Eller kanskje pendelen på kanin uret hypnotiserte deg *s*

Kaninuret - hihi! ;o))

Gjest Livemarie
Skrevet

Nå vet jeg hvor gammel du er, men jeg er 23 år og nyter stillheten på samme måte som deg. En god bok og kakao, mens snøen daler utenfor er noe av det herligste som finns! Kanskje også derfor jeg nyter å sitte oppe utover natten dersom jeg har mulighet til det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...