Lillemus Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Nyter formiddagen i dag - har lest en koselig bok, pendelen på kaminuret svinger lydløst rundt fra side til side, det er helt stille og fredelig og jeg koser meg skikkelig og nyter stillheten og freden. Jeg tror jeg begynner å bli gammel. ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Rekreasjon, Lillemus. Det er stadig behov for det i våre dager vet du. Gammel som ung. Eller kanskje pendelen på kanin uret hypnotiserte deg *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 Høres helt herlig ut! *Hehe* Jeg elsker slike stille stunder og det hender stadig oftere at jeg ikke slå på tv'n, men bare har det helt stille mens jeg sitter og suller på nettet f.eks. fordi det er så deilig med stillhet. ) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Rekreasjon, Lillemus. Det er stadig behov for det i våre dager vet du. Gammel som ung. Eller kanskje pendelen på kanin uret hypnotiserte deg *s* Kaninuret - hihi! ;o)) 0 Siter
Gjest Livemarie Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Nå vet jeg hvor gammel du er, men jeg er 23 år og nyter stillheten på samme måte som deg. En god bok og kakao, mens snøen daler utenfor er noe av det herligste som finns! Kanskje også derfor jeg nyter å sitte oppe utover natten dersom jeg har mulighet til det;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.