sbelte Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hei Nå har jeg hostet i 3 uker, var hos lege på mandag pga.smerter på høyre side av brystet (2 ribbein som det var brist i). Blodprøver var bra det samme var røntgenbildet. Det gjør vondt som fy og hoste,puste inn,bevege på overkroppen. Hva kan jeg gjøre for å ikke ha så fryktelig vondt. 0 Siter
Gjest Brudd i ett ribben bare Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Det er etter min leges uttalelser ikke noe å gjøre. Jeg hadde brukket et ribben og fikk bronkitt. Hostet som bare det mens smertene jaget gjennom kroppen. På toppen av det hele var jeg lekk, så jeg satt på et badehåndkle og hostet og tisset og syns tidvis synd på meg selv. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Er nok ikke annet å gjøre enn smertestillende. Er skikkelig vondt ja, hatt det selv. Gikk en del uker før det ble bedre. 0 Siter
Line Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Ibux 400 mg x 3 Jøss... det var ikke rare greiene! Ibux og Paracet x 3, kanskje. Én Ibux monner jo ingenting dersom man har skikkelig vondt. 0 Siter
rose23 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Da jeg hadde det slik fikk jeg muskelavslappende og smertestillende. Da ble det langt bedre ja :-) 0 Siter
Gjest usee Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jøss... det var ikke rare greiene! Ibux og Paracet x 3, kanskje. Én Ibux monner jo ingenting dersom man har skikkelig vondt. legen vet nok bedre 0 Siter
Line Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 legen vet nok bedre Helt sikkert, men nå jobber jeg sammen leger og sykepleiere da, og alle som har hatt brist eller brudd har fått mer enn én Ibux mot smertene. Det vet jeg, fordi jeg har delt det ut til dem. Holder det med én Paracet for deg, dersom hodet holder på å sprenges da? 0 Siter
sbelte Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Hei Tusen takk for svar Gikk til fastlegen på mandag,plutselig var det noe på røntgenbildet alikevel. Rett på sykehus røntgen av brystet og ct- med kontrast. På ct ser de att ett ribbein er brukket. Jeg får antibiotika,dagen etter er jeg oppsvulmet i halsen.(alergisk reaksjon). Ny antibiotika i dag, håper det går bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.