Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg hostet i 3 uker, var hos lege på mandag pga.smerter på høyre side av brystet (2 ribbein som det var brist i).

Blodprøver var bra det samme var røntgenbildet.

Det gjør vondt som fy og hoste,puste inn,bevege på overkroppen.

Hva kan jeg gjøre for å ikke ha så fryktelig vondt.

Gjest Brudd i ett ribben bare
Skrevet

Det er etter min leges uttalelser ikke noe å gjøre. Jeg hadde brukket et ribben og fikk bronkitt. Hostet som bare det mens smertene jaget gjennom kroppen. På toppen av det hele var jeg lekk, så jeg satt på et badehåndkle og hostet og tisset og syns tidvis synd på meg selv.

Gjest Niccola
Skrevet

Er nok ikke annet å gjøre enn smertestillende. Er skikkelig vondt ja, hatt det selv. Gikk en del uker før det ble bedre.

Skrevet

Ibux 400 mg x 3

Jøss... det var ikke rare greiene! :)

Ibux og Paracet x 3, kanskje. Én Ibux monner jo ingenting dersom man har skikkelig vondt.

Skrevet

Da jeg hadde det slik fikk jeg muskelavslappende og smertestillende. Da ble det langt bedre ja :-)

Skrevet

Jøss... det var ikke rare greiene! :)

Ibux og Paracet x 3, kanskje. Én Ibux monner jo ingenting dersom man har skikkelig vondt.

legen vet nok bedre

Skrevet

legen vet nok bedre

Helt sikkert, men nå jobber jeg sammen leger og sykepleiere da, og alle som har hatt brist eller brudd har fått mer enn én Ibux mot smertene. Det vet jeg, fordi jeg har delt det ut til dem.

Holder det med én Paracet for deg, dersom hodet holder på å sprenges da? :)

Skrevet

Hei

Tusen takk for svar

Gikk til fastlegen på mandag,plutselig var det noe på røntgenbildet alikevel.

Rett på sykehus røntgen av brystet og ct- med kontrast.

På ct ser de att ett ribbein er brukket.

Jeg får antibiotika,dagen etter er jeg oppsvulmet i halsen.(alergisk reaksjon).

Ny antibiotika i dag, håper det går bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...