Gå til innhold

Billige pølser, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha et lag med mange barn og lurer på hvor det er billigst og kjøpe pølser, vi skal ha mange - det blir 60 barn.

Bor i Oslo/Akershus

Onsdag1365380628
Skrevet

Billige pølser har dem vel overalt der mat selges, 60 pølser høres mye ut, men du finner sikkert noen i kjøledisken på REMA til en fornuftig pris. Eller KIWI.

Skrevet

Billige pølser har dem vel overalt der mat selges, 60 pølser høres mye ut, men du finner sikkert noen i kjøledisken på REMA til en fornuftig pris. Eller KIWI.

60 _barn_, Onsdag, ikke 60 pølser. Holder ikke med 60 pølser til 60 barn. Jeg hadde kjøpt det dobbelte minst. Noen spiser riktignok bare en, men poden her hadde glatt kjørt nedpå 3 pølser med brød...

Skrevet

Leiv Vidar på Rema. Gode pølser og rimelige når man kjøper store pakker. Euroshopper og firstpricepølser er vonde. Grillpølsene er bedre da faktisk.

Kiwi har rimelige Gildepølser i store pakker men de er ikke så gode som Leiv Vidar.

candyqueen_83
Skrevet

Leiv Vidar på Rema. Gode pølser og rimelige når man kjøper store pakker. Euroshopper og firstpricepølser er vonde. Grillpølsene er bedre da faktisk.

Kiwi har rimelige Gildepølser i store pakker men de er ikke så gode som Leiv Vidar.

Leiv Vidar sine wienerpølser var gode for 10 år siden, ikke nå. Gilde og Finsbråten er best, men Finsbråten er jo ganske dyre utenom tilbudene.

Kanskje det går an å ta kontakt med firmaene selv? 120 pølser er vel kanskje for lite til å kunne få rabatt uten å ha et firma. Man får hvertfall kjøpt 5-kgs pakker hos Åkeberg Skoglunn og Finsbråten.

Skrevet

Leiv Vidar sine wienerpølser var gode for 10 år siden, ikke nå. Gilde og Finsbråten er best, men Finsbråten er jo ganske dyre utenom tilbudene.

Kanskje det går an å ta kontakt med firmaene selv? 120 pølser er vel kanskje for lite til å kunne få rabatt uten å ha et firma. Man får hvertfall kjøpt 5-kgs pakker hos Åkeberg Skoglunn og Finsbråten.

Jeg synes de er gode enda jeg. Men jeg er ikke ekspert på pølser, jeg er lei etter hundre år med unger

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes de er gode enda jeg. Men jeg er ikke ekspert på pølser, jeg er lei etter hundre år med unger

Jeg syns de er litt melne nå. Eller hva jeg skal kalle det. Skjønner man kan bli lei sånn mat når man har barn. Jeg er laaaangt unna der. Hehe. Jeg elsker wienerpølser :o)

Skrevet

Jeg syns de er litt melne nå. Eller hva jeg skal kalle det. Skjønner man kan bli lei sånn mat når man har barn. Jeg er laaaangt unna der. Hehe. Jeg elsker wienerpølser :o)

Her har det vært stas med wienerpølser, pizza, spagetti med kjøttsaus og tomatsuppe i 25 år. Jeg er skikkelig lei så nå som jeg er alene hjemme endel så går det i helt andre ting :o)

Skrevet

Var på Spar i går og så de hadde 40% på alle pølser. Hvor lenge det tilbudet varer vet jeg ikke, men tipper ut uka?

Skrevet

Spar har "pølsefest" nå, 40% på alle pølser fra ulike leverandører. Det er iallefall slik her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...