Gå til innhold

Savner rangler chatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre enn meg som savner rangler chatten?

Ikke nødvendigvis all dramatikken som ofte var der, men det samholdet som var, og de gode samtalene, og følelsen av at man er ønsket og blir forstått..

Anyone? :P

Gjest gammel traver
Skrevet

Ja jeg savner ranglerchatten. Er det mulig å opprette en ny sånn chat?

Skrevet

På et vis savner jeg den littegrann, men på en annen måte er jeg litt glad for at den er borte. Den var vanvittig treeeeg, og hang seg opp hele tida. Den ble jo fjernet da V. tok livet sitt, og det har jeg full forståelse for. Jeg tror det vil bli for lettvint å komme inn i den samme tralten igjen for enkelte, dersom den blir lagt på Dol. Derimot kunne det vært supertrivelig å ha en annen plass på nettet å skravles litt! :)

Skrevet

Ja jeg savner ranglerchatten. Er det mulig å opprette en ny sånn chat?

Jeg er ganske enig med deg, Line.

Skulle man opprettet noe sånt på ny, så må nok administrator(er) ha litt tid til å være der inne for å sjekke at det ikke tar helt av slik som det gjorde på den gamle.

Tror ikke ting kommer til å bli slik det var den gang, og på et vis er det bra. Men som du sier så hadde det vært godt om det var et sted (utenom Dol) hvor man kunne prate litt om ting og tang.

Tror ikke jeg er kyndig nok til å starte noe selv, men kanskje det finnes andre der ute som har tips? Evt kan jeg prøve å lese meg litt til hvordan man gjør det og se hvor lang man kommer. :P

Skrevet

Hva er/var det?

Rangler chatten var en chat som var laget for/av brukere av dol. Her var det stort sett folk døgnet rundt og man kunne prate om det meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...