Gå til innhold

Hvordan er angst?

Gjest angst eller hjertesykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest angst eller hjertesykdom?
Skrevet

Jeg er ikke i form om dagen. jeg lurer på om jeg har fått angst. Jeg har hatt skikkelig hjerteklapp, susing i ørene, prikker i synet, og svimmelhet. Følelse av besvimelse. Jeg er også i risikogruppen for å få hjertesykdom, så er bekymret for dette. I tillegg så mistrives jeg veldig på jobben, føler meg unyttig og kjeder meg veldig. Hatt det sån lenge. Jeg må ta tak i det nå, men det er vanskelig. Jeg blir så deprimert. Jeg har mye hodepine, kan sove døgnet rundt. Ikke lyst til å gjøre annet enn å sove eller ligge ligge på sofaen. Har ikke turt å trene pga brystsmerter og hjerteklapp.

Jeg våknet i går morres med veldig hjerteklapp, kjennes ut som om hjertet hopper rundt, men rett etter jeg bestemte meg for å ikke gå på jobb roet det seg. Mulig det henger sammen med jobben? Jeg kjenner igjen følelsen fra i sommer da det var varmt i bilen og jeg følte jeg ikke hadde kontroll. Får samme følelsen i varmen, men kun når jeg kjører. Mistenker at det er angst i hvert fall. Har det nå utviklet sge på noen måte? Jeg har det ikke bra, bekymrer meg mye, har dødsangst, urolig i kroppen, merker mer av symtomene når jeg tenker og bekymrer meg for det.

Hvordan oppleves angst og hva gjør man? Jeg må få endret jobbsituasjon, men føler meg så tafatt og nedbrutt at jeg ikke vet om jeg orker. Husarbeid og slike ting viker som en håpløs og tung oppgave, mens jeg vanligvis har rutiner på dette som går enkelt og greit. Mannen min sier han synes jeg virker sur. Jeg har barn jeg skal ta meg av og, dette er det som går lettest av alt. Mn vil ikke være ulykkelig og deprimert. Vil ikke ha brystsmerter og vil ikke få selvtillitten enda mer ødelagt på jobb. Hvordan ta tak i dette? Å gå til legen med dette vil være enda et nederlag.

Skrevet

Det du har er symptmer på angst,angst kan vise seg i så mange former. Men det er best å utelukke fysiske ting først!

Skrevet

Kjenner absolutt igjen det der med å våkne med hjerteklapp. Jeg sliter en del med angst og har jeg hatt en urolig natt, våkner jeg enstelig.

Lurt å ta en tur til legen for å utelukke fysiske årsaker - da er det også mulig å gjøre noe med angsten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...