Gå til innhold

Nå skjer det !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1 mnd siden sa eg opp på en jobb eg mistrivdes i faglig sett. Kollegaene mine var kjekke, men det hjalp ikke i lengden. Etter 2,5 år uten ordentlige arbeidsoppgaver og utfordringer ble eg lei.

Nå er eg på vei til en arbeidsplass. I dag skal vi underskrive arbeidskontrakten. For 1 mnd siden hadde eg ingen tro at eg skulle bli teknisk sjef. Men i dag skjer det!!

Denne bedriften ser noe spesielt med meg.

Men litt skjelvende bein, liten klump i halsen og stor porsjon ydmykhet... Eg har lest om ledelse de siste dagene, og realiteten tar meg. Krysser fingrene på at dette går bra :o)

Skrevet

Så flott at det ordnet seg for deg!

Gratulerer med nye jobb og nye utfordringer.

Skrevet

Så flott!

Jeg har alltid ment at man selv har ansvaret for egen lykke. Desverre er det ikke alltid så lett å innse at det kanskje kan være best å finne på noe annet. Jeg er full av beundring for dem som ser det selv, og som faktisk tar tak i det.

Ønsker deg virkelig lykke til videre :o))

Skrevet

Så spennende! Gratulerer med ny jobb hvor du får bruke evnene dine som best du kan. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...