Shadow 650 Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 For 1 mnd siden sa eg opp på en jobb eg mistrivdes i faglig sett. Kollegaene mine var kjekke, men det hjalp ikke i lengden. Etter 2,5 år uten ordentlige arbeidsoppgaver og utfordringer ble eg lei. Nå er eg på vei til en arbeidsplass. I dag skal vi underskrive arbeidskontrakten. For 1 mnd siden hadde eg ingen tro at eg skulle bli teknisk sjef. Men i dag skjer det!! Denne bedriften ser noe spesielt med meg. Men litt skjelvende bein, liten klump i halsen og stor porsjon ydmykhet... Eg har lest om ledelse de siste dagene, og realiteten tar meg. Krysser fingrene på at dette går bra ) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Så flott at det ordnet seg for deg! Gratulerer med nye jobb og nye utfordringer. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Oioioi, så spennende! Lykke til fremover. :0) 0 Siter
pusi Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Så flott! Jeg har alltid ment at man selv har ansvaret for egen lykke. Desverre er det ikke alltid så lett å innse at det kanskje kan være best å finne på noe annet. Jeg er full av beundring for dem som ser det selv, og som faktisk tar tak i det. Ønsker deg virkelig lykke til videre )) 0 Siter
Spirello Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Masse lykke til! ) Dette går sikkert bra. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Takk for koselige svar. Det varmet ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Så spennende! Gratulerer med ny jobb hvor du får bruke evnene dine som best du kan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.