Gå til innhold

FB funker ikke..?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Tar evigheter å komme seg rundt der inne, vært slik i mange dager nå. Flere som merker dette?

Gjest fjesbok
Skrevet

Jeg merka det da jeg hadde farmville. Avinstallerte farmville, og al funker fint :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja - har vært sånn der i dag for meg også

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg merka det da jeg hadde farmville. Avinstallerte farmville, og al funker fint :)

Sånt fjesfjas driver jeg da ikke med ;o)

Skrevet

Det er en kode man skal skrive inn i blokkeringslista, autoinlab. et eller annet... når man skriver det, og søker, så dukker det opp flere utenlandske navn som har tilgang til kontoen. Jeg trodde ikke på dette før jeg prøvde det, men nå har jeg fått slettet fem stykker. To svensker, en fra kina, en tysker, og en til... skal se om jeg finner igjen koden.

Skrevet

Det er en kode man skal skrive inn i blokkeringslista, autoinlab. et eller annet... når man skriver det, og søker, så dukker det opp flere utenlandske navn som har tilgang til kontoen. Jeg trodde ikke på dette før jeg prøvde det, men nå har jeg fått slettet fem stykker. To svensker, en fra kina, en tysker, og en til... skal se om jeg finner igjen koden.

http://www.itavisen.no/834602/har-du-skjulte-facebook-%ABvenner%BB

Skrevet

(...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør.

Skrevet

(...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør.

...hvis du leser linken jeg la inn, ser dette ikke ut til å være farlig i det hele tatt....

Skrevet

Hva skjer når du skriver A i samme rubikk da???

jo ALLE som har A i navnet sitt og som er registrert på FB vil dukke opp.... Bare å sette seg ned å slette... er bare 350millioner brukere på facebook

Skrevet

Men de jeg får opp da er jo folk jeg selv har blokkert?

Skrevet

...hvis du leser linken jeg la inn, ser dette ikke ut til å være farlig i det hele tatt....

Nei det virker ikke som om det er farlig nei..

Gjest Niccola
Skrevet

Har sjekket den :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Hva skjer når du skriver A i samme rubikk da???

jo ALLE som har A i navnet sitt og som er registrert på FB vil dukke opp.... Bare å sette seg ned å slette... er bare 350millioner brukere på facebook

Får ikke opp noen navn jeg? Prøvde bare A da, gikk ikke videre i alfabetet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...