Gjest Niccola Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Tar evigheter å komme seg rundt der inne, vært slik i mange dager nå. Flere som merker dette? 0 Siter
Gjest fjesbok Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg merka det da jeg hadde farmville. Avinstallerte farmville, og al funker fint 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Ja - har vært sånn der i dag for meg også 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg merka det da jeg hadde farmville. Avinstallerte farmville, og al funker fint Sånt fjesfjas driver jeg da ikke med ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Ja, har vært sånn hos meg også. 0 Siter
Line Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Det er en kode man skal skrive inn i blokkeringslista, autoinlab. et eller annet... når man skriver det, og søker, så dukker det opp flere utenlandske navn som har tilgang til kontoen. Jeg trodde ikke på dette før jeg prøvde det, men nå har jeg fått slettet fem stykker. To svensker, en fra kina, en tysker, og en til... skal se om jeg finner igjen koden. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Det er en kode man skal skrive inn i blokkeringslista, autoinlab. et eller annet... når man skriver det, og søker, så dukker det opp flere utenlandske navn som har tilgang til kontoen. Jeg trodde ikke på dette før jeg prøvde det, men nå har jeg fått slettet fem stykker. To svensker, en fra kina, en tysker, og en til... skal se om jeg finner igjen koden. http://www.itavisen.no/834602/har-du-skjulte-facebook-%ABvenner%BB 0 Siter
Line Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør. ...hvis du leser linken jeg la inn, ser dette ikke ut til å være farlig i det hele tatt.... 0 Siter
Line Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 http://www.itavisen.no/834602/har-du-skjulte-facebook-%ABvenner%BB Interessant Det sto (Automation labs) i parentes i grå skrift bak navnene til tre av de jeg fikk opp, da jeg gikk inn på profilen deres. 0 Siter
Humatus Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Det er en kode man skal skrive inn i blokkeringslista, autoinlab. et eller annet... når man skriver det, og søker, så dukker det opp flere utenlandske navn som har tilgang til kontoen. Jeg trodde ikke på dette før jeg prøvde det, men nå har jeg fått slettet fem stykker. To svensker, en fra kina, en tysker, og en til... skal se om jeg finner igjen koden. Hva skjer når du skriver A i samme rubikk da??? jo ALLE som har A i navnet sitt og som er registrert på FB vil dukke opp.... Bare å sette seg ned å slette... er bare 350millioner brukere på facebook 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør. Men de jeg får opp da er jo folk jeg selv har blokkert? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 ...hvis du leser linken jeg la inn, ser dette ikke ut til å være farlig i det hele tatt.... Nei det virker ikke som om det er farlig nei.. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (...) ADVARSEL!!! Gå inn på Brukerkonto. Klikk på personvern innstillinger. Klikk på blokkeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du: automationlab. (husk punktum) Trykk på blokker. Får du opp noen navn MÅ du blokkere hver enkel av dem. Disse har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hva du gjør. Har sjekket den :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hva skjer når du skriver A i samme rubikk da??? jo ALLE som har A i navnet sitt og som er registrert på FB vil dukke opp.... Bare å sette seg ned å slette... er bare 350millioner brukere på facebook Får ikke opp noen navn jeg? Prøvde bare A da, gikk ikke videre i alfabetet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.