Gå til innhold

Onanering - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Gjest dagobert
Skrevet

Mulig dette oppfattes som et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel: hvor ofte onanerer du, og hvis du er i parforhold - onanerer du sammen med partneren din?

Jeg var i et forhold tidligere der vi ikke nødvendigvis måtte ha sex hver gang, men vi onanerte faktisk sammen(låste hverandre med bena bl.a.). Kona opplever det som kunstig å ligge siden av hverandre og gjøre dette, mens jeg synes det er opphissende - hvordan er det hos dere?

Gjest Onanina
Skrevet

Å onanere sammen med partneren er noe av det beste og mest avslappende som finns. Er vel så intimt som samleie, om ikke enda mer?

Hvis vi begge er ganske slitne etter lang arbeidsdag foretrekker vi faktisk å onanere sammen fremfor samleie. Passer forøvrig på at der er et samspill mens vi holder på. Øyenkontakt og kroppskontakt er viktig. Og vi deler gjerne kroppsvæskene våre med hverandre..

Onanerer ellers 1-2 ganger daglig uten partner. Alt etter hvor god tid jeg har.

Skrevet

Onanerer med veldig varierende hyppighet, alt fra 2-3 ganger om dagen til et par uker mellom.

Onanerer ikke sammen med partner. Jeg kan tilfredsstille meg selv med fingrene mens vi har samleie, men vi ligger ikke i sengen og tilfredsstiller oss selv mens den andre ser på eller gjør det samme nei.

Gjest jannickes
Skrevet

Jeg er singel og onanerer kanskje en gang i måneden. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Når jeg er singel er det nesten som om jeg skrur av sexlysten, men når jeg er i forhold har jeg sex så og si hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...