Gå til innhold

Anna Anka er stygg

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

'' men hun har likevel en flott fremtoning.''

Er du gal...!? Arvesynden, er flottere enn den dama!

Jeg synes ikke hun er pen, men hun har en flott holdning og er pen på samme måte som en hest kan være det.

Sjarm har hun ikke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes ikke hun er pen, men hun har en flott holdning og er pen på samme måte som en hest kan være det.

Sjarm har hun ikke.

Jeg har sett penere hester;)

Uten sjarm, blir hele hennes fremtoning falsk og ekkel, rett og slett.

Skrevet

Sjarm har hun ikke.

''Jeg synes ikke hun er pen, men hun har en flott holdning og er pen på samme måte som en hest kan være det.''

Nå er du ufin mot hestene. Dama er ikke spesielt pen og med den ufyselige fremtoningen sin blir hun totalt uspiselig.

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg synes ikke hun er pen, men hun har en flott holdning og er pen på samme måte som en hest kan være det.''

Nå er du ufin mot hestene. Dama er ikke spesielt pen og med den ufyselige fremtoningen sin blir hun totalt uspiselig.

Hehe, kanskje det. Men nå var det først og fremst snakk om utseendet.

Skrevet

Hehe, kanskje det. Men nå var det først og fremst snakk om utseendet.

Ingen hester er styggere enn Anna Anka.

Gjest Elextra
Skrevet

''Ingen hester er styggere enn Anna Anka.''

Men visse likhetstrekk har de jo! ;P

Gjest Elextra
hidi, the scorpion
Skrevet

Sa jo det...;)

Gjest Rosinbolle
Skrevet

Skjønner godt at Paul Anka sier hun "sverter han". Det er jo det hun gjør.

Hvilken annen mann på ca 70 ville likt at hans fru offentlig uttaler seg om deres sexliv etc?

Fy søren sier jeg.

...men hvilken mann på 70 år ville ha valgt en slik dame og vært sammen med henne i flere år? Synes det er litt rart at Paul Anka liksom skal være uskyldheten selv.

At Anna Anka er temmelig uspiselig, har vært lett å se på "Svenske Hollywood-fruer", men han har jo tross alt akseptert flere av disse sidene i årevis...

Kanskje hun også har noe rett i at han ble sjalu på at hun fikk så mye oppmreksomhet pga serien og derfor hadde mindre tid til han og hans "krav" til henne som hustru? Hun omtalte jo også det å være kona til en kjendis av hans format som en "jobb", så jeg ser ikke bort fra at han helst ville hatt henne for seg selv, selv med hennes blærete personlighet!

Skrevet

Jeg er enig! Hadde hun vært tvers gjennom hyggelig, så hadde man nok syntes hun var ganske pen også :)

Jeg har flere ganger opplevd å treffe på mennesker jeg ikke har tenkt på som pene i det hele tatt, men så blir man kjent med dem og utseendet blir plutselig svært mye forbedret ;-)

Enig.

Skrevet

Jeg synes det er svært få mennesker man kan kalle "stygge", men klart vi reagerer når hun fremstiller seg selv som den lekre dama ;-)

Jeg synes Anna Anka ligger midt på treet hva penhet angår og utseendet hennes hadde nok gjort seg med noen kilo ekstra....

Enig nok en gang. Det er ikke det at hun er så veldig stygg - det er veldig lett å finne mange, mange mennesker som ser dprligere ut enn henne. Men man blir ekstra streng mot en som selv mener hun er en av verdens flotteste kvinner.

Jeg er også helt enig i at hun er for tynn - hun var mye flottere i "Dum og dummere", og det skyldes ikke bare at hun var yngre:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig nok en gang. Det er ikke det at hun er så veldig stygg - det er veldig lett å finne mange, mange mennesker som ser dprligere ut enn henne. Men man blir ekstra streng mot en som selv mener hun er en av verdens flotteste kvinner.

Jeg er også helt enig i at hun er for tynn - hun var mye flottere i "Dum og dummere", og det skyldes ikke bare at hun var yngre:-)

Utseende+sjarm= personlighet.

Dårlig utseende+ null sjarm= er null.

Dårlig utseende+ masse sjarm= er et flott menneske;)

Skrevet

Og kroppen hennes minner meg om kroppen til min tolvåring.... Den ser rett og slett ikke ferdig utviklet ut fordi hun er altfor spinkel ;)

Gjest segunda
Skrevet

I couldn't care less. Jeg forstår ikke at dette emnet fenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...