Gå til innhold

Anbefal en film som går på kino! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på kino og sett en bra film i det siste? jeg vil på kino i kveld (oslo). Men har brent meg på så mange dårlige filmer på dvd i det siste, så vil ha noen tips. Har sett Avatar og synes den var fantastsik! :)

Liker komedie, psykotisk skrekk og thriller. helst ikke skrekk nå, for samboern min skal reise bort da sliter jeg med å sovne, hehe..

Skrevet

Hehe, kino,- hva var nå det igjen?

Avvent for mange år siden da ungene var små,- nå har jeg nesten glemt hva det var ;-)

Skrevet

Tomme tønner, den er helt sinnsyk.

where the wild things are ... på norsk heter den huttetuenes land. Men bør absolutt sees i original versjonen.

Shutter island

menn som stirrer på geiter

Skrevet

Tomme tønner, den er helt sinnsyk.

where the wild things are ... på norsk heter den huttetuenes land. Men bør absolutt sees i original versjonen.

Shutter island

menn som stirrer på geiter

where the wild things are ... - den så jeg i går, utrolig bra film!

Gjest Gruttiten
Skrevet

Urk, jeg er ikke enig. Det er en dum og dritdårlig film.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også sett den, og ble veldig skuffet. Jeg syns ikke den på noen måte gir samme budskap som boken. I boken opplever gutten mestring, mens han bare mislykkes i filmen.

Skrevet

Jeg skal på Shuttle Island ikveld! Gleder meg!

Gjest Kayia
Skrevet

Så akkurat The Road, og den gjorde virkelig inntrykk på meg og kjæresten. Den handler om hvordan virkeligheten ville fortone seg med fravær av humanisme, og var episk og poetisk, rå og skremmende uten å være banal. Anbefales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...