Gå til innhold

Hvor mange liter Coca Cola drikker du pr. dag?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Drikker ikke Coca Cola. Men kanskje en halvliter- liter med pepsi max pr dag.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg drikker cola eller brus bare en gang i blant. Overhodet ikke hverdag.

Skrevet

Jeg drikker en eller annen Cola et par ganger i året. oftest fordi enkelte utesteder ikke har ønsket brus/cider.

Skrevet

0. Drikker stort sett ikke brus i det hele tatt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg drikker aldri Coca Cola eller annen sukkerbrus og har ikke gjort det på sikkert 25 år med noen ytterst få unntak. Jeg drikker ikke juice med sukker i og jeg drikker ikke saft med sukker i.

Jeg drikker vel egentlig ingenting med sukker i, bortsett fra en cappuccino i ny og ned og da brunsukker.

Jeg drikker Pepsi diet. Det går fint an å venne seg på lettbrus:-)

Skrevet

Drikker sjelden brus - kanskje et par ganger i måneden. Når jeg først skal ha brus, velger jeg som regel Coca Cola.

Skrevet

Drakk uhorvelig mye pepsi max en periode, 1-2 store flasker pr dag. *skjemmes* Nå har jeg kuttet det helt ut. *stolt*

Skrevet

Null.

Men jeg drikker cola, altså, bare langt fra på daglig basis, ei heller ukentlig. Men mest sannsynlig hver måned.

Gjest Livalaviva
Skrevet

3 liter?? Gjetter at du er en mann på mellom 20-30 og lett overvektig;-)

Gjest regnbow
Skrevet

På mitt værste drakk jeg nok en og en halv liter. Slutta for 2 år siden, så svaret er 0.

Skrevet

I snitt drikker jeg kanskje 3 liter Coca Cola i året ;) Fordelt på 365 dager blir det ganske nøyaktig 0,0082 liter om dagen...

Skrevet

Veldig lite. Vi (3) drikker kansje 1 flaske i helgene. Lettbrus.

Skrevet

Drikker jeg cola blir det vola zero. Drikker kanskje en halv liter i helgene. drikker ikke brus på hverdager. Går i vann eller noen ganger fun ligth.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Drikker sjelden cola, kanskje 1 gang i måneden ca. Drikker litt annen brus nå og da, men til daglig drikker jeg det ikke.

I motsetning til de fleste, drikker jeg ikke lettbrus av noe slag, skal jeg først ha brus, er det sukkerbrus, men det har jo sine grunner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...