Gjest ohaha Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 3 liter - er du steike hakkende spinnvill? Er du klar over hvor mye sukker du da får i deg? Hvordan er fordøyelsen din? Diabetes type 2 here we come. Selv har jeg fått avsmak på cola etter at jeg ble gravid, hurra for meg. Var avhengig før, men drakk maks 1/2 liter per dag. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 3 liter - er du steike hakkende spinnvill? Er du klar over hvor mye sukker du da får i deg? Hvordan er fordøyelsen din? Diabetes type 2 here we come. Selv har jeg fått avsmak på cola etter at jeg ble gravid, hurra for meg. Var avhengig før, men drakk maks 1/2 liter per dag. Tror de fleste er smertelig klar over hvor mye sukker det er i cola... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Tipper jeg drikker en halvliter ekte Cola og kanskje 3-4 halvlitre Cola Light e.l. være måned. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Drikker kanskje 1/2 liter ca annenhver mnd tror jeg. Drikker oftere øl enn cola. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Tipper jeg drikker en halvliter ekte Cola og kanskje 3-4 halvlitre Cola Light e.l. være måned. Zip. Zero. Ingen ting. Kan ikek fordra det. 0 Siter
Line Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg drakk minst 1,5 liter hver dag mens jeg gikk gravid, og klarte å ødelegge emaljen på tennene på grunn av det høye syrenivået i brusen. Det var VONDT! Klarte heldigvis å avvenne meg med den sorten, og nå drikker jeg et glass eller to en gang i blant bare. Drikker faktisk heller vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.