Gå til innhold

Er det sant?

Gjest Anna Anka og Jan Thomas sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at disse to har startet et forhold, og at Jan Thomas ikke lengre er homo? Hvilke konsekvenser vil dette få? På kort og lang sikt? Er det trolig at de i sammen vil adoptere Christopher? Vil Anna Anka bli mer lykkelig, og mindre ondskapsfull nå?

Skrevet

Du - det er fremdeles en drøy mnd til 1. april.

Skrevet

Jeg sverger dette er sant. Du merker vel selv at dette bare er skjebnen som måtte skje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror vi må overse idiotiske innlegg fra nå av... Ellers blir webbis overarbeidet;)

Gjest friDOLine
Skrevet

Tror vi må overse idiotiske innlegg fra nå av... Ellers blir webbis overarbeidet;)

Jeg kan bekrefte at dette er sant.

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg ;)

Har vært endel trolling her inne de siste dagene....

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kan bekrefte at dette er sant.

Hvordan kan du bekrefte det? Ikke at jeg bryr meg i det hele tatt.

• 2 uker senere...
Gjest friDOLine
Skrevet

Hvordan kan du bekrefte det? Ikke at jeg bryr meg i det hele tatt.

Jeg har det far sikre kilder.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har det far sikre kilder.

Det aty du sier at du har det fra sikre kilder er ikke bekreftelse. I så fall må du oppgi kildene og andre se på dem som sikre.

Gjest friDOLine
Skrevet

Det aty du sier at du har det fra sikre kilder er ikke bekreftelse. I så fall må du oppgi kildene og andre se på dem som sikre.

Kan dessverre ikke komme nærmere inn på dette pga. konfidensielle kilder (med et lite tips: følg med i Se og Hor neste uke!).

Gjest segunda
Skrevet

Kan dessverre ikke komme nærmere inn på dette pga. konfidensielle kilder (med et lite tips: følg med i Se og Hor neste uke!).

Takk for tipset, men det er liten fare for at jeg følger med i Se og Hør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...