Gå til innhold

Kan du klänningen? (test)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer fikk jeg faktisk full score, gitt!

Jeg var mest usikker på nr 3, men tok den på håret/eliminasjonsmetoden.

Og nr 4 tok jeg først og fremst på bakgrunn av måten hun holder skuldrene på...;-)

Den tårefylte Oscar-vinneren tok jeg pga det med tårene og ikke pga selve kjolen.

http://www.expressen.se/mode/1.1140570/kan-du-klanningen

Skrevet

10 av 10. Bra jeg har fått med meg de viktigste nyhetene! ;)

Skrevet

10 av 10. Bra jeg har fått med meg de viktigste nyhetene! ;)

Ja, det er viktig å ha prioriteringene i orden :-)

Skrevet

10 av 10. Takk til Se og Hør :)

*he he* Jeg kan nok ikke takke S&H, men antar jeg har fått med meg det meste via vanlige nettaviser osv.

Skrevet

9 av 10 mulige.

Hva sier det om meg, tro? Veldig god til å gjette eller alt for opptatt av kjendiser? Det var jo noen gode ledetråder i teksten, og noen gikk det også an å kjenne igjen på hår/ansiktsform.

Skrevet

8 av 10... Jeg tok feil på Gwen Stefanie (trodde det var Madonna) og Julia Roberts (trodde det var Catherine Zeta-Jones)...

Gjest Elextra
Skrevet

Det var da en ufattelig treeeeg side du fant? ;)

Full pott her! Neppe på grunn av \Se og Hør eller at jeg ellers leser så mye om kjendiser, men mest fordi bildene var "dårlig" sladdet - en kunne jo i stor grad se hvem det var.

Skrevet

8 av 10. :o) Og det verste er at jeg tror jeg visste svarene ute å gjette. *Hehe*

Skrevet

Oj,- dette var (ikke overraskende) ikke noe for meg, bare 4 riktige... Hadde vel aldri sett noen av bildene før (som jeg husket)..

brilleslangen
Skrevet

Jeg vurderte sterkt å ikke ta testen, fordi jeg mente jeg ville være heldig om jeg i det hele tatt ville greie å få til noen riktige i det heletatt(siden jeg ikke ville komme til å kjenne igjen de fleste av kjendisene om jeg så satt i nabosetet på flyet),Men nysgjerrigheten ledet meg til å ta testen likevel og jeg ble imponert over meg selv , for jeg fikk hele 7 riktige

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...