Gå til innhold

Hvorfor slettet webmaster mitt innlegg!


Gjest Mix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Du fikk slettet et innlegg hvor du "rettet baker for smed".

Vennlig hilsen

Det skulle stå "rettet baker for smed"...

(Og så får jeg samtidig testet om det nå går an å bruke anførselstegn igjen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du skjønne at ingen personer eller Webmaster har slettet noe som helst ? En bakgrunnsfeil i datasystemet her i kveld gjør at mye merkelig ting skjer. Bruker du anførselstegn, blant annet, så skjer det at tekst i mellom to anførselstegn forsvinner.

Slutt nå og mas !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gliser*...enig med deg ang. denne _hæ?_kommentaren..

Skjønte ikke den jeg heller...*s*

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

For de interesserte så kommer uttrykket fra et dikt av Johan Herman Wessel: http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/2566/wessel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du skjønne at ingen personer eller Webmaster har slettet noe som helst ? En bakgrunnsfeil i datasystemet her i kveld gjør at mye merkelig ting skjer. Bruker du anførselstegn, blant annet, så skjer det at tekst i mellom to anførselstegn forsvinner.

Slutt nå og mas !

Du vet ikke hva du snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva du snakker om!

molli har helt rett i det hun sa. Det var bruk av anførselstegn som slettet innlegget ditt. Ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

For de interesserte så kommer uttrykket fra et dikt av Johan Herman Wessel: http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/2566/wessel.html

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

Det var ikke fordi jeg kjeftet på flisa at innlegget ble slettet, det ble slettet før jeg kjeftet på henne. Innlegget innholdt noe som Webmasteren ikke likte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

Det var ikke fordi jeg kjeftet på flisa at innlegget ble slettet, det ble slettet før jeg kjeftet på henne. Innlegget innholdt noe som Webmasteren ikke likte!

Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle stå "rettet baker for smed"...

(Og så får jeg samtidig testet om det nå går an å bruke anførselstegn igjen.)

Moral: Beredt til døden alltid vær!

Den kommer når du minst den tenker nær.

Dette var grunnen altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

Det var ikke fordi jeg kjeftet på flisa at innlegget ble slettet, det ble slettet før jeg kjeftet på henne. Innlegget innholdt noe som Webmasteren ikke likte!

De delene av innlegget ditt som forsvant, forsvant på grunn av en TEKNISK FEIL. Det var ingen som aktivt gikk inn og slettet noe som helst, verken Webmaster eller flisa. Når du så skjeller folk ut for at de sletter ting i dine innlegg, uten at de har gjort det, så er det å rette baker for smed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De delene av innlegget ditt som forsvant, forsvant på grunn av en TEKNISK FEIL. Det var ingen som aktivt gikk inn og slettet noe som helst, verken Webmaster eller flisa. Når du så skjeller folk ut for at de sletter ting i dine innlegg, uten at de har gjort det, så er det å rette baker for smed.

Ja du har rett i det, men det var ikke det webmaster mente, han mente at han slettet innlegget ved å begunne det med det ordtaket du nettopp nevnte! Han har svart ja på at det var han som slettet det, har du ikke fått det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i det, men det var ikke det webmaster mente, han mente at han slettet innlegget ved å begunne det med det ordtaket du nettopp nevnte! Han har svart ja på at det var han som slettet det, har du ikke fått det med deg?

Innlegget ditt var herpa og manglet mesteparten av teksten FØR Webmaster gjorde noe som helst. SENERE slettet han det fordi du tok av og slengte urettmessige beskyldninger i øst og vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned litt nå da.......det er en FEIL som har gjort det, ingen folk. Skjønner?

haha, som om du kan slette innlegg!! Hva er det Mix enkli tror? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Rette baker for smed betyr at du straffer feil person for noe. I dette tilfellet at Mix kjeftet flisa huden full for noe flisa ikke hadde gjort (les: slettet innlegg)

Det var ikke fordi jeg kjeftet på flisa at innlegget ble slettet, det ble slettet før jeg kjeftet på henne. Innlegget innholdt noe som Webmasteren ikke likte!

Det eneste innlegg skrevet av deg som ble slettet fredag, var det hvor du beskyldte flisa for å være hacker og slette dine innlegg - noe som selvfølgelig var feilaktig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ditt var herpa og manglet mesteparten av teksten FØR Webmaster gjorde noe som helst. SENERE slettet han det fordi du tok av og slengte urettmessige beskyldninger i øst og vest.

Nei det stemmer ikke ,hvorfor skal du væe så påståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...