Gjest musikkdama Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 When Love Takes Over feks? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Google teksten f.eks...? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Prøv å google tittelen på teksten + lyrics 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 I 99,99% av tilfellene er det nok å google på sangtittel + lyrics. For å eliminere sanger med samme tittel, men av andre artister kan du gjerne legge til navn på artist også. Skal jeg finne One med U2 f.eks skriver jeg U2 One lyrics, og da får jeg mange treff. Helt korrekt så bør en google med "navn på artist" + "sangtittel" lyrics, men man får treff uansett. Finner du den ikke ved googing, så er sansynligheten liten for at teksten ligger på nettet i det hele tatt. 0 Siter
Detaind Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 http://www.letssingit.com/ Der finner du det meste av lyrics, har også eget forum med musikk anbefalinger og diverse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.