gnochi Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Er straks ferdig med 4-årig allmennlærerutdannelse og har så smått begynt søknadsprosessen. Kommer til å søke på grunnskoler i Akershus. Hva kan jeg forvente å få utbetalt i månedslønn på kontoen som nyutdannet lærer? Ser flere opererer med 4 års ansiennitet ved ansettelse, altså at de 4 årene som student teller som ansiennitet. Jeg er: -ikke gift, er barnløs, har ikke billån, ikke huslån, ikke stor gjeld, ikke særlig mye lån i Lånekassen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Sjekk på Utdanningsforbundets hjemmesider. 0 Siter
gnochi Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Sjekk på Utdanningsforbundets hjemmesider. Jeg fant ikke noe der, bare lønnstrinn etc, noe jeg ikke skjønte bæra av. hadde håpa at noen lærere her kunne referere til sin siste lønnsslipp eller noe : ) 0 Siter
Speak Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fant ikke noe der, bare lønnstrinn etc, noe jeg ikke skjønte bæra av. hadde håpa at noen lærere her kunne referere til sin siste lønnsslipp eller noe : ) Det er jo to vesentlige faktorer her. Hva kommer du til å få i lønn, og hvilket skattekort har du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.