Gå til innhold

Hvorfor er innlegget om Faizaq Ashraf et

Anbefalte innlegg

Skrevet

spekulerende, intetsigende innlegg uten respekt for familien hennes?

Jeg begriper for søren ikke hva det er dere prøver å si. Jammen er dere lystne på kverulering, og på toppen av det hele i en tråd om en utrolig tragisk sak. Helt utrolig.

Slikt selskap kan jeg veldig godt klare meg uten. *logger av*

Gjest les på nytt
Skrevet

Den kommentaren var da på ingen måte rettet mot deg. Den var rettet til Elextra som spurte seg selv hvorfor hun giddet å sitte å poste på forum. Jeg er redd du har blitt utsatt for innsidehumor, det er en "kjent sannhet" at gjengangere på dette forumet poster når de kjeder seg. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Den kommentaren var da på ingen måte rettet mot deg. Den var rettet til Elextra som spurte seg selv hvorfor hun giddet å sitte å poste på forum. Jeg er redd du har blitt utsatt for innsidehumor, det er en "kjent sannhet" at gjengangere på dette forumet poster når de kjeder seg. :)

''Jeg er redd du har blitt utsatt for innsidehumor, det er en "kjent sannhet" at gjengangere på dette forumet poster når de kjeder seg''

Mange gjør kanskje det, men når det gjelder meg selv vil jeg snarere si at jeg mange ganger storkoser meg når jeg leser og poster inlegg.

I nevnte tilfelle stilte jeg et retorisk spørsmål ved hvorfor jeg egentlig gad svare på noe som overhodet ikke engasjerer meg. Noe godt svar finnes ikke.

Skrevet

''Jeg er redd du har blitt utsatt for innsidehumor, det er en "kjent sannhet" at gjengangere på dette forumet poster når de kjeder seg''

Mange gjør kanskje det, men når det gjelder meg selv vil jeg snarere si at jeg mange ganger storkoser meg når jeg leser og poster inlegg.

I nevnte tilfelle stilte jeg et retorisk spørsmål ved hvorfor jeg egentlig gad svare på noe som overhodet ikke engasjerer meg. Noe godt svar finnes ikke.

Ja, det samme gjør jeg. :) Jeg håper at alt som blir skrevet vil ha en litt annen mening for trådstarteren når sinnet har lagt seg. Det er lett å tolke alt i verste mening når en er opprørt fra før.

Gjest les på nytt
Skrevet

Ja, det samme gjør jeg. :) Jeg håper at alt som blir skrevet vil ha en litt annen mening for trådstarteren når sinnet har lagt seg. Det er lett å tolke alt i verste mening når en er opprørt fra før.

u/t

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har hatt et respektfult innlegg. Men det krever at du leser....

Gjest Lajsa
Skrevet

Jeg har hatt et respektfult innlegg. Men det krever at du leser....

Jeg begriper ikke hvorfor du drasser inn dette med respekt. Jeg har stilt et spørsmål om en nyhetssak som opprører meg, og jeg hadde håpet å lese om oppklaringen.

Det har ingenting med repektløshet å gjøre, den som ikke har respekt her er du, som mistenkeliggjør mine intensjoner. Så kanskje du selv bør lese bedre før du svarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...