Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34
Skrevet

Jeg er sååååå lei OL nå at jeg får krupp,hjelper jo ikke å ha en gubbe som er hekta heller...ser frem til søndag :o) *Glede seg*

nå har jeg lest bøker,gått turer,skravla med venninner,besøkt ALLE i familien, og brukt opp alt av aktiviteter hehe...virkelig stått på for å få tiden og dagene til å gå :o)

Sånn nå har jeg sutret ferdig.

Ha en fin kveld.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg koser meg når jeg ser på OL en halvtime til en time hver dag, men tror ikke jeg skulle hatt problemer med å få tiden til å gå uten :-). Dessuten har vi jo to TV'er (og pc'er) om det skulle knipe *hehe*.

Men nå er det vel bare et par dager igjen av OL, så du kan bare glede deg :-).

Gjest kinelle
Skrevet

Som jeg gleder meg til søndag! Har levd med tv'en på konstant nå. Og mine faste programmer blir til stadighet borte pga OL. De må tenke på oss som ikke bryr seg om OL også. Argh!!

Det var mitt hjertesukk angående saken :o)

Skrevet

Sikker gøy for dem som følger med :-)

Jeg er ikke en av dem,ser heller på andre kanaler og koser meg med det.

Skrevet

Jeg synes det er moro med OL, jeg. :-) Men heldigvis er ingen av oss kronidioter når det gjelder sport, men vi ser på de viktigste øvelsene, så det blir noe ol-titting hver kveld. Jeg ser vel mer enn husbonden også, ettersom jeg er den eneste av oss som orker/ønsker å sitte oppe sent og se på curling:-)

Skrevet

Sikker gøy for dem som følger med :-)

Jeg er ikke en av dem,ser heller på andre kanaler og koser meg med det.

''ser heller på andre kanaler ''

Ja, det var 'ainsless' før i tida da det bare var én kanal :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes det er gøy med OL jeg. :D

Blir noen timer OL-sending hver kveld - og vi koser oss med det alle sammen her. Minstemann har fått lov å se litt han også nå når det er vinterferie.

Men greit når det er over - er ikke like lett å finne tid til alt annet en burde gjøre.

Skrevet

Vi storkoser oss med Petter, Marit og de andre vi, både små og store. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er moro med OL, jeg. :-) Men heldigvis er ingen av oss kronidioter når det gjelder sport, men vi ser på de viktigste øvelsene, så det blir noe ol-titting hver kveld. Jeg ser vel mer enn husbonden også, ettersom jeg er den eneste av oss som orker/ønsker å sitte oppe sent og se på curling:-)

I love sports - I can watch it for hours! :-)

(hørte faktisk en amerikaner si dette i fullt alvor en gang)

Skrevet

''ser heller på andre kanaler ''

Ja, det var 'ainsless' før i tida da det bare var én kanal :-)

Akkurat ;-)

Holdt på å bli gal når jeg var liten,sport døgnet rundt...arrg! Sikkert derfor jeg ikke tåler lyden av det i dag en gang,hehe..

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er noe å syte for jeg.

Jeg er ikke overvettes interessert i alle idrettsgrener jeg heller, men OL er stort uansett. Jeg gleder meg med alle vinnere, uansett nasjon :-)

Skrevet

Enig at det blir godt når OL er over.

Synes det kan bli litt i det meste laget..

Men synes det er spennende å følge med på enkelte ting.

Fulgte med på damene i dag, og var moro at de vant!!

Skrevet

Akkurat ;-)

Holdt på å bli gal når jeg var liten,sport døgnet rundt...arrg! Sikkert derfor jeg ikke tåler lyden av det i dag en gang,hehe..

Jeg vokste opp med en sportsidiot til far, og noe av det koseligste jeg visste var å slumre på sofaen mens han så sport i helgene. God sovemedisin fremdeles...

-jeg synes fremdeles sport er ok, men følger ikke så nøye med som før.

Jeg tror det virker ekstra mye dette OL siden alle direktesendingene er i "Prime Time" og danker ut masse annet. Når OL er i Europa sendes jo mye på dagtid og oppsummeringene på kveldstid.

Skrevet

Jeg hadde ikke noen forventninger i det hele tatt til mitt eget engasjement før OL begynte. Men jeg ser som regel det som skjer mellom 20 og 23 hverkveld, og heier ivrig på skigutta og -jentene :-)))))

Skrevet

Hva med å kjøpe en tv til? :o) Har bare en tv selv, men trenger virkelig en til noen ganger.. Samboern vil se på OL, jeg celebert selskap, poden tegnefilm..

Samboern spiller også litt PS - noe jeg synes er gørr.. da tar jeg med meg boka mi på rommet, tenner te-lys og legger meg under dyna :o)

Skrevet

Du skal vel se mennenes curling finale i morgen? Canada - Norge.

Gjest Melis34
Skrevet

Du skal vel se mennenes curling finale i morgen? Canada - Norge.

Haha,morsom....ikke.f....om jeg skal se det.

Gjest Melis34
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er noe å syte for jeg.

Jeg er ikke overvettes interessert i alle idrettsgrener jeg heller, men OL er stort uansett. Jeg gleder meg med alle vinnere, uansett nasjon :-)

Liker man Ol er det ikke noe å syte for,men siden jeg ikke liker det syter jeg sååååå mye jeg vil :o)

Gjest Melis34
Skrevet

Hva med å kjøpe en tv til? :o) Har bare en tv selv, men trenger virkelig en til noen ganger.. Samboern vil se på OL, jeg celebert selskap, poden tegnefilm..

Samboern spiller også litt PS - noe jeg synes er gørr.. da tar jeg med meg boka mi på rommet, tenner te-lys og legger meg under dyna :o)

Hehe ja hadde det bare vært å kjøpt en tv til,hadde jeg gjort det,men det koster visst penger å kjøpe en tv til.

Skrevet

Haha,morsom....ikke.f....om jeg skal se det.

Da går du klipp av spenning! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...