Gå til innhold

naboen har fest og jeg får ikke slappet av

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke...
Skrevet

Kan man ringe politiet om naboen nekter å skru ned musikken? Bassen dundrer sånn i veggene at jeg ikke får noe ro... :(

Det er ikke SINNSSYKT høyt liksom, men nok til at jeg blir plaget...

Gjest Elextra
Skrevet

Er det ikke en bedre idé å ringe naboen enn å ringe politiet? Jeg ville i hvertfall forsøkt det først.

Skrevet

Er det ikke en bedre idé å ringe naboen enn å ringe politiet? Jeg ville i hvertfall forsøkt det først.

Det fungerer sjelden å ta kontakt med festansvarlig.Ofte er de jo så ruset på ett eller annet at fornuft ikke finnes mellom ørene.

Skrevet

Som regel er det bassen man hører og det er pyton. Vi har også naboer som enten har fest eller dørene på vidt gap for å luftei huset med full guffe på musikkanlegget. Dermed er alle naboene rundt også med på festen...De er enten fulle eller skjønner ikke poenget for musikken er jo så tøff og fiiiiin...

Slike naboer er pyton. Ring alltid politiet så kanskje vil naboen skjønne hintet?

Gjest Elextra
Skrevet

Det fungerer sjelden å ta kontakt med festansvarlig.Ofte er de jo så ruset på ett eller annet at fornuft ikke finnes mellom ørene.

Jeg synes ikke en kan forvente at politiet skal rykke ut om en ikke selv engang har forsøkt å få festdeltakerne til å dempe seg først.

Skrevet

Jeg synes ikke en kan forvente at politiet skal rykke ut om en ikke selv engang har forsøkt å få festdeltakerne til å dempe seg først.

Jeg kan love deg at med mine naboer hadde det ikke nyttet å si ifra på en pen måte. Du har nok ikke opplevd slike naboer tenker jeg. (det er ikke snakk om naboer som har en fest av og til og er noenlunde normale og drikker med måte.,,)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...