Gå til innhold

Musikkquiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

24/25 her. Bomma på en capo. Trodde det var en trykkfeil i oppgaven, at de mente "da capo". ;)

Gjest Elextra
Skrevet

24/25 her. Bomma på en capo. Trodde det var en trykkfeil i oppgaven, at de mente "da capo". ;)

Du stiller vel i en annen klasse ;)

Skrevet

Du stiller vel i en annen klasse ;)

Nei, det er i så fall klassen bak GA ;)

Skrevet

20/25 her også hadde alt rett som gjaldt klassisk musikk, og tippet vilt på det andre....

Gjest firepile
Skrevet

For å kverulere litt: Teksten til spørsmål nr 3 burde strengt tatt ha vært "Hvor mange strenger har en 6-strengs el-gitar"...

Skrevet

20/25. Strålende fornøyd :-D

Men, jeg skal innrømme at eliminasjonsmetoden ble flittig brukt!

Skrevet

24/25

Litt nervøs for de rockespørsmålene men jeg hadde visst flaks.

Bomma på hvem som spilte gitar på Beat It.

Endel av spørsmålene var litt teite og kunne hatt flere løsninger da.

Skrevet

Du fikk 21 rette av 25 mulige. Fantastisk! Musikk-ruler!

Ikke _helt_ fornøyd ;-)

Gjest A cause
Skrevet

Mange løgnere som har svar på tråden din, men man kan vel ikke forvente annet!

Skrevet

Alt for vanskelig for meg. For mye klassisk. Jeg skorte derimot på de fleste av rock`n roll spørsmålene.

Skrevet

Jeg klarte alle unntatt gitarsoloen. Hadde nok litt flaks, men kunne alle de klassiske.

Jeg er på et sted med litt tidsforskjell, hvis noen lurer...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg klarte alle unntatt gitarsoloen. Hadde nok litt flaks, men kunne alle de klassiske.

Jeg er på et sted med litt tidsforskjell, hvis noen lurer...

''Jeg er på et sted med litt tidsforskjell, hvis noen lurer...''

Lurer jo når du nevner det! :)

Skrevet

Ja her var det en fin blanding av både det ene og det andre :-)

Jeg fikk 21 poeng og karakteren "Fantastisk! Musikk-ruler!"

Skrevet

''Jeg er på et sted med litt tidsforskjell, hvis noen lurer...''

Lurer jo når du nevner det! :)

Jeg tenkte det virket litt sært å legge inn svar om musikkquiz kl. "snart 04 om morgenen"...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tenkte det virket litt sært å legge inn svar om musikkquiz kl. "snart 04 om morgenen"...

''Jeg tenkte det virket litt sært å legge inn svar om musikkquiz kl. "snart 04 om morgenen"...''

Det kunne jeg funnet på. Hender jeg våkner på natten og blir liggende og tenke på f.eks. jobbproblematikk og slik tenking er sjelden konstruktivt. Da står jeg heller opp og setter meg noen minutter ved pc'en og dol og får raskt tømt hodet ;O.

Så du har ikke tenkt å avsløre hvor du er, ettersom du tydeligvis ikke våknet og stod opp midt på natten?

Skrevet

Er du i Vancouver og ser OL?

Gjest Elextra
Skrevet

Er du i Vancouver og ser OL?

''Er du i Vancouver og ser OL?''

Pst, det er ikke så mange som vet hvem hun er, men har du virkelig ennå ikke gratulert Laban med de tre gullene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...