Gjest søke jobb Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 En annen ting, hvordan er det med pågående kurs i en søknad. Det er viktig utdannelse jeg er i gang med i forhold til å gi meg jobb, og jeg er halvferdig nå med en godkjent eksamen, og resten tar jeg til sommeren om alt går etter planen. Det skal skannes inn. Skal en be høyskolen om et foreløpig dokumentasjon til innskanning. Noen som vet? 0 Siter
Gjest sier nå jeg Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Klart det teller at du er under utdanning. Dette skal du opplyse om når du søker. Har du noen papirer kan du legge ved de. Ellers blir det vel mer og vanlig at man tar papirer på intervju. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Du kan be om bekreftelse fra studiestedet om at du er under utdanning der, dersom du ikke har karakterutskrift eller annen dokumentasjon. Det er vanlig å ta med slik dokumentasjon under intervju, hvis ikke arb.giver spør spesifikt om vitnemål og attester i annonsen. Det er i alle fall greit å ha det på plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.