Gå til innhold

en ting til om jobbsøking

Anbefalte innlegg

Gjest søke jobb
Skrevet

En annen ting, hvordan er det med pågående kurs i en søknad. Det er viktig utdannelse jeg er i gang med i forhold til å gi meg jobb, og jeg er halvferdig nå med en godkjent eksamen, og resten tar jeg til sommeren om alt går etter planen. Det skal skannes inn. Skal en be høyskolen om et foreløpig dokumentasjon til innskanning. Noen som vet?

Gjest sier nå jeg
Skrevet

Klart det teller at du er under utdanning. Dette skal du opplyse om når du søker. Har du noen papirer kan du legge ved de. Ellers blir det vel mer og vanlig at man tar papirer på intervju.

Skrevet

Du kan be om bekreftelse fra studiestedet om at du er under utdanning der, dersom du ikke har karakterutskrift eller annen dokumentasjon.

Det er vanlig å ta med slik dokumentasjon under intervju, hvis ikke arb.giver spør spesifikt om vitnemål og attester i annonsen.

Det er i alle fall greit å ha det på plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...