Lillemus Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Google er et fint dyr fremdeles. ;o) http://www.lysesider.no/matogdrikke/peppersaus.htm Bare søk på peppersaus oppskrift. 0 Siter
waxo Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Google er et fint dyr fremdeles. ;o) http://www.lysesider.no/matogdrikke/peppersaus.htm Bare søk på peppersaus oppskrift. Hehe, tusen takk :-) Klarer aldri å huske at jeg kan bruke sånne søkemotorer :-) Må kanskje begynne å slå på hjernen..... 0 Siter
Sør Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Først og fremst må du reise til Sør Afrika (eller andre steder der pepperen gror), for å plante pepperbusker. Ja, hvis du er seriøs med at du ønsker å lage den fra bunnen av, selvsagt? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
waxo Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Først og fremst må du reise til Sør Afrika (eller andre steder der pepperen gror), for å plante pepperbusker. Ja, hvis du er seriøs med at du ønsker å lage den fra bunnen av, selvsagt? ;-) Med vennlig hilsen Hahahahaha!!!!! Mora og faren min kommer fra Afrika i kveld, kanskje de har med en pepperbusk ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hahahahaha!!!!! Mora og faren min kommer fra Afrika i kveld, kanskje de har med en pepperbusk ;-) Hvis han har glemt pepperen, så får du sende ham tilbake! Skal det være "fra bunnen av" så skal det være "fra bunnen av"! Med vennlig hilsen 0 Siter
waxo Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Hvis han har glemt pepperen, så får du sende ham tilbake! Skal det være "fra bunnen av" så skal det være "fra bunnen av"! Med vennlig hilsen Tror ikke de ville blitt lei seg for å bli sendt tilbake, når de kommer ut på parkeringa på Gardermoen og må grave fram bilen! hahaha :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg forbinder peppersaus med noe fra Toro eller Knorr :-). 0 Siter
waxo Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Jeg forbinder peppersaus med noe fra Toro eller Knorr :-). Jeg å se :-) Men så hadde jeg ikke, og vi skulle ha ytrefilet :-) Tror igrunn oppskrifta Lillemus fant blir bra jeg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.