Gå til innhold

Hannah, en slektssaga

Gjest hannah, den blei for kjedelig, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gadd ikkje henge med i denne serien og datt av da noen ble innelåst i et slott eller noe.

Hva har skjedd nå? Lever Ola lenger?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Neeeei, vil ikke vite;-)

Gleder meg til å fortsette på serien når jeg kommer hjem. Ligger veldig på etterskudd nå.

Skrevet

Neeeei, vil ikke vite;-)

Gleder meg til å fortsette på serien når jeg kommer hjem. Ligger veldig på etterskudd nå.

hehe, da hopper du over denne tråden;o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

hehe, da hopper du over denne tråden;o)

Jepp, fra nå av:-)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Den har jeg ikke hørt om. Er det den nye serien til Margit Sandemose?

Skrevet

Den har jeg ikke hørt om. Er det den nye serien til Margit Sandemose?

Nei, jeg begynte å lese den i 2004 og den holder visst på enda.... Usj, helt på trynet.

Det er også på tide Sønnavind avsluttes..

Jeg kommer aldri til å starte på en ny slik serie!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, jeg begynte å lese den i 2004 og den holder visst på enda.... Usj, helt på trynet.

Det er også på tide Sønnavind avsluttes..

Jeg kommer aldri til å starte på en ny slik serie!

Jeg leser Sønnavind også og Ingeborg Olavsdatter.

Det er jo en enkel måte å få inn litt historie på.

Gjest majas mamma
Skrevet

Ja, Ola lever. Syns serien er fin, jeg. Syns det er litt deilig med en serie som handler om "nesten"normale ting uten å beskrive himmelstormende kjærlighetsscener og dampende sex på annenhver side. Så nå venter jeg i spenning på ny bok. Kommer til helga. Men har en forhandler som selger meg boka med en gang den kommer til butikken, så jeg skal ned og sjekke i dag.

Har alle bøkene i serien - de ti første som min mor GA BORT, uten å spørre meg. GRRR., da ble jeg irritert, da!

Skrevet

Ja, Ola lever. Syns serien er fin, jeg. Syns det er litt deilig med en serie som handler om "nesten"normale ting uten å beskrive himmelstormende kjærlighetsscener og dampende sex på annenhver side. Så nå venter jeg i spenning på ny bok. Kommer til helga. Men har en forhandler som selger meg boka med en gang den kommer til butikken, så jeg skal ned og sjekke i dag.

Har alle bøkene i serien - de ti første som min mor GA BORT, uten å spørre meg. GRRR., da ble jeg irritert, da!

Nesten normale ja... der sa du det;o) Disse evnene til Ola og Knut er vel langt fra normale. Det tåpelige er at de bare virker av og til. Rart hvilke virkemidler en kan bruke for å få til en slags historie;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...