Gå til innhold

Løkkeskrift /små bokstaver - n og m

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en gammel, streng lærerinne og fyllepenn var stas ja, så man slapp den pennesplitten som de også brukte når de tok pirqueprøver av oss hvert år.

Lurer på hva de bruker når de tar det nå.

''den pennesplitten som de også brukte når de tok pirqueprøver av oss hvert år.''

Aaah. Ikke et minne jeg ville ha rippet (!) opp i.... Det var jo ikke det at det gjorde så fryktelig vondt...men det var ekkelt.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi hadde en gammel, streng lærerinne og fyllepenn var stas ja, så man slapp den pennesplitten som de også brukte når de tok pirqueprøver av oss hvert år.

Lurer på hva de bruker når de tar det nå.

tar man pirquet-prøver nå lenger?

Skrevet

tar man pirquet-prøver nå lenger?

Ja, i Oslo sentrum gjør man det på skolene. Ikke hvert eneste år men to ganger tror jeg. Men her er det mye tuberkulose også, alle mine tre har fått smittestoffer og blitt positive på pirquetprøvene lenge før de tok BCG sprøyta og har blitt sjekket for tuberkulose som de ikke har hatt.

Skrevet

''den pennesplitten som de også brukte når de tok pirqueprøver av oss hvert år.''

Aaah. Ikke et minne jeg ville ha rippet (!) opp i.... Det var jo ikke det at det gjorde så fryktelig vondt...men det var ekkelt.

Ekkelt var det riktige ordet ja :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...