morsan Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Noen gangen har man mer flaks enn man fortjener (?)! Jeg fikk hele ÅTTE av ti rett *sjokkert* For her var det mye vill gjetting. Var sikker på kun to, og hadde litt kvalifisert gjetting på 2-3 til. Resten der bare flaksen, så da har jeg kanskje uhell i kärlek, da? hmmm... http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=9933 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har nok mer hell i kjærlighet enn deg! 3/10... 0 Siter
caprice Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er god på hovedstader (pugging) men denne testen hadde faktisk bare spørsmål om hovedstad i et land. Alt annet var øyer og stater etc tilhørende andre land. I tillegg fikk jeg bare poengsum, uten å vite hva jeg hadde gjort riktig og galt, og dermed lærte jeg ingenting heller :-( 7 rette. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 Jeg er god på hovedstader (pugging) men denne testen hadde faktisk bare spørsmål om hovedstad i et land. Alt annet var øyer og stater etc tilhørende andre land. I tillegg fikk jeg bare poengsum, uten å vite hva jeg hadde gjort riktig og galt, og dermed lærte jeg ingenting heller :-( 7 rette. ''I tillegg fikk jeg bare poengsum, uten å vite hva jeg hadde gjort riktig og galt, og dermed lærte jeg ingenting heller :-( '' Det samme skjedde her, men jeg trodde det var en tilfeldig feil hos meg - det bruker ikke være slik i Aftenpostens quiz'er. Ellers enig i den generelle kritikken:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Dustehovedsteder. 2 av 10. Vill gjetting. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 2 av 10. Jeg hadde virkerlig ikke peiling, og aner ikke hvilke to jeg faktisk hadde rett på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.