Orio Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det veldig viktig at kaloriene er jevnt fordelt over hele døgnet, eller er det greit at det varierer en del fra måltid til måltid? Jeg har akkurat registrert meg på vektklubben og fyller inn hva jeg spiser. Det jeg ser er at frokosten er i underkant, lunsjen var ganske stor (blant annet på grunn av valg av pålegg), mellommåltidet var også større enn anbefalt. Middagen var omtrent som anbefalingen. Til dere andre som bruker vektklubben, hvordan registrerer dere? Frokosten var kornblanding med melk. Skal da både kornblandingen og melken føres under frokost? Eller skal melken føres under punktet for melk? (Så det kreves enda mer mat for å komme opp i anbefalt mengde kalorier.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343645-kalorier-n%C3%A5r-p%C3%A5-d%C3%B8gnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.