Gå til innhold

Litt slapp noen dager nu ja..

Anbefalte innlegg

Gjest Flinke folk ja!

Hjelpe meg så mange flinke folk innpå her.

Jeg å søstra mi har skaffa oss skritt teller å konkurrerer.

Tidligere har jeg trent to maks tre ganger i uka men nå prøver jeg å få til over 10000 skritt hver dag for å konkurrere med storesøs.

Hadde aldri før trudd jeg sku orke å så mye gå turer å hvertfall ikke springe på tredemølle.

Men som overskriften sier så har jeg vært sløv noen dager nu, har vært på ski m barna i vinterferien men det blir liksom ikke like effektivt. Fest lørdag å det kjennes faktisk enda.

Ska komme meg ut å gå tur i kveld så da håper jeg at jeg er i gang igjen.

Må si dokker innpå her som klarer å trene nesten hver dag hele uka e super duper flink!!

Stå på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343680-litt-slapp-noen-dager-nu-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Det er stor variasjon her da - noen har trent jevnlig og ofte i mange år, noen har startet opp på nytt etter nyttår, og er kommet godt i gang noen uker, og noen starter opp etterhvert.

Noen uker blir det lite, og noen uker blir det mye. Skritteller med konkurranse med en du kjenner er kjempeinspirerende :-)

Fint du blir med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...